MS Windows
briani 27239
XP / Outlook Express
Fra : Peter Caspersen

Dato : 03-02-03 14:48

Hej Jeg har et lille spørgsmål om det er muligt i xp at have flere
brugerkonti og at de alle deler samme Outlook Express ?
Jeg ville jo gerne at hvis konen er inde at hente post, så kunne hun jo lige
se om der også var noget til mig, istedet for at jeg bliver nød til at
starte min konto op for at tjekke det.

--
Med Venlig Hilsen

Peter Caspersen

Fra : Thomas

Dato : 03-02-03 15:03

Du kan bare taste din konto ind på konens outlook, men jeg ved ikke hvordan
hun kan tjekke den unden at den sletter din mails serveren, så du senere kan
hente den ind på din egen outlook express.

ThomasT

Fra : repost

Dato : 03-02-03 17:06

Man kan oprette en meddelelses regel der siger at mail'en skal videresendes
hvis f.eks det er til en bestemt person.
Ellers er det vel ikke sværre end at hun kan printe mail'en ud til ham

Repost.

Fra : JSH \(9800\)

Dato : 03-02-03 18:08

Vi er 3, der har samme Outlook men 3 forskellige adresser. Lav en mappe og
en meddelelsesregel om, at det der kommer til en e-mail konto bliver
placeret i en mappe. Virker fint