MS Windows
briani 27239
Win2K og Counter-strike - lav FPS
Fra : Rasmus

Dato : 03-02-03 10:54

Hej, det er efterhånden et gammelt problem men det er trættende!!

Jeg køre win2000pro med min Diamontron 19" meget lækkre skærm..
og når jeg så gerne vil spille lidt CounterStrike så skifter jeg opløsning
og så nægter den pludselig at opdatere med mere end 60Hz og så bliver min
FPS i spillet jo også derefter..
Det er ikke det samme hvis jeg køre win98 der opdatere den med minimum
75Hz..

Hvordan kan jeg få det fixet så win2000pro altid opdatere skærmen med det
optimale, eller bare så det til CS er i orden?

På forhånd tak!

Fra : Madsen

Dato : 03-02-03 14:25

Rasmus skrev:

> Hvordan kan jeg få det fixet så win2000pro altid opdatere skærmen
> med det optimale, eller bare så det til CS er i orden?

I den gruppe som omhandler grafikkort, for det er temmelig sikkert
driveren til dit grafikkort som er skyld i det, vil du kunne finde
info om diverse 'refresh rate fixes' som de småprogrammre der kan
klare den slags hedder.

<http://groups.google.com/groups?as_q=refresh%20rate%20fix&ie=UTF-8&oe=UTF-8&as_ugroup=dk.edb.hardware.grafikkort&lr=&as_scoring=d&hl=da>

Madsen.