MS Windows
briani 27239
XP problem
Fra : Michael

Dato : 02-02-03 12:22

hejsa når jeg vil installere XP efter at have formateret
indlæser den filer op til ca 20% hvorefter den kommer op
med at den ikke kan kopiere filen Dsound3d.dll
ignorerer jeg på ESC stopper den bare ved noget andet den ikke kan kopiere
hvad kan der være galt???
mvh Michael

Fra : MikeU

Dato : 02-02-03 14:29

Michael wrote:
> [...]
> med at den ikke kan kopiere filen Dsound3d.dll
> ignorerer jeg på ESC stopper den bare ved noget andet den ikke kan kopiere

Har haft et lignende problem, det var fejl på cd'en...

Mvh.

Mike

Fra : Michael

Dato : 02-02-03 14:50

jeg har prøvet med en anden cd, det hjalp ikke

Fra : Torben Udengaard

Dato : 02-02-03 15:02

Det kan også være en dårlig HD!

Fra : Michael

Dato : 02-02-03 15:57

den er helt ny, og opdelt i fire, jeg har også prøvet at installere på en
anden del af HDen, men det hjælper ikke
mvh Michael

Fra : Martin F

Dato : 02-02-03 19:23

Når det står nederst tryk f6 (eller en bestemt f-tast) , indstallerer du her
drivere til kortet manuelt ? Det kan være en hjælp for xp at få driveren fra
org. disk før indst. starter.

Martin