MS Windows
briani 27239
Bugcode
Fra : Michael Trolle Søren~

Dato : 02-02-03 11:36

Hej

Jeg har installeret win xp home på min pc men ofte kommer der en blå skærm
med denne besked "Bugcode_USB Driver. Technical information STOP: 0x000000FE
(0x00000002, 0x81666898, 0x81729198, 0x814cc200)" og så ska jeg genstarte
pcen og alt arbejde er så blevet slettet... Hvad betyder beskeden og hvad
kan jeg gøre?

/Michael

Fra : Never Winternights

Dato : 02-02-03 19:22

Bruger du ikke en USB hub...?

Mvh,
NWN

Checked by Norton Antivirus (http://www.symantec.com).
Version: NAV 2003 Professional

Fra : Michael Trolle Søren~

Dato : 02-02-03 19:51

"Never Winternights" <tilsalgnu@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Bruger du ikke en USB hub...?

Nej men jeg har et modem som kører på usb

/Michael

Fra : Martin Wiboe

Dato : 02-02-03 21:18

Så er det nok det der er problemet... Har du prøvet at downloade opdaterede
drivere?

Fra : Michael Trolle Søren~

Dato : 02-02-03 22:35

> Så er det nok det der er problemet... Har du prøvet at downloade
opdaterede
> drivere?

Ja jeg har de nyeste drivere, og de er signeret af microsoft. Jeg har haft
xp professionel der var igen problemer men nu med home edition går det helt
galt..

/Michael