MS Windows
briani 27239
sløv mus
Fra : Kirsten Lehd

Dato : 02-02-03 11:03

Jeg har win XP, og min mus er begyndt at opføre sig underligt når jeg har
haft PC'en tændt nogle få øjeblikke.
Den bliver svær at styre og næsten død.
Jeg har prøvet at rense den, men den er kun få måneder og det var ikke der
det var galt, så jeg tror det er min pc der driller.
Når jeg bruger ctrl-alt-delete og ser hvad der kører kommer der en liste
som et ondt år 32 processer kører, hvor kan jeg se hvad jeg evt kan fjerne ?
uden at den går helt død
eller andre bud på hvad der er galt med musen, jeg har prøvet at sætte en
anden mus til og det er det samme.

--
Mvh Kirsten Lehd
www.fotolehd.dk

Fra : Pico

Dato : 03-02-03 00:13

Kirsten Lehd wrote:
> [...]
> kan fjerne ? uden at den går helt død
> eller andre bud på hvad der er galt med musen, jeg har prøvet at
> sætte en anden mus til og det er det samme.

Har du prøvet at skifte mussemåtte ? De billige måtteer bliver hurtigt
slidt og så er det min erfaring at musen opføre sig som du beskriver
og det vil også gøre sig gældende ved andre mus.
I dec. købte jeg en optisk mus og brugte den sammen med en noget
mørk fancy måtte, det virkede fint indtil for en ugestid siden så blev
musen sløv og unøjagtig så jeg fandt en rød måtte frem og straks
var musen ok igen.
Pico

Fra : Kirsten Lehd

Dato : 05-02-03 21:32

"Pico" <Pico@post9.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mørk fancy måtte, det virkede fint indtil for en ugestid siden så blev
> musen sløv og unøjagtig så jeg fandt en rød måtte frem og straks

Pinligt, men det hjalp faktisk tak.
mvh Kirsten