MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Defrag??
Fra : Lars Hvidberg

Dato : 02-02-03 10:41

Hey

Kan man i XP, sætte defrag op til at kører før windows "starter".
altså før man ser ens Desktop.

Mvh
Lars Hvidberg

Fra : Martin Wiboe

Dato : 02-02-03 10:50

Jeg ved ikke, men måske der findes en autorun-fil? Ellers så start op i
fejlsikret, der bliver defrag typisk ikke irriteret...

Fra : Palle Jensen

Dato : 02-02-03 10:57

> Kan man i XP, sætte defrag op til at kører før windows "starter".
> altså før man ser ens Desktop.

Ville det ikke være lige lovligt belastende at skulle vente på i
længden? Hvad med taskmanager.. Kunne man ikke forestille sig en
ugentlig session i stedet?

--
Palle Jensen

Fra : Lars Hvidberg

Dato : 02-02-03 13:10

"Palle Jensen" <usenetmail@tiscali.dk> wrote in message
> Ville det ikke være lige lovligt belastende at skulle vente på i
> længden? Hvad med taskmanager.. Kunne man ikke forestille sig en
> ugentlig session i stedet?

Det er kun en gang i mellem, ikke hver gang XP starter op.
Mit problem er at selvom jeg starter op i fejlsikker tilstand,
derfragmentere den ikke ordenligt.

Mvh
Lars Hvidberg

Fra : Michael Bach

Dato : 02-02-03 11:43

Lars Hvidberg wrote:

> Kan man i XP, sætte defrag op til at kører før windows "starter".
> altså før man ser ens Desktop.

Hvis du ikke kan få windows' defrag til at gøre det, så kan O&O Defrag
godt finde ud af det.

http://www.oosoft.de/english/products/oodefragv4/index.html

....::: Michael Bach :::...
..:: www.vorbis.com ::.

Fra : Lars Hvidberg

Dato : 03-02-03 16:27

Tak for hjælpen

Fra : Mose

Dato : 03-02-03 16:39

> Tak for hjælpen

Selv tak - med hvad ....................?

Mose