MS Windows
briani 27239
Standby i XP
Fra : Michael Trolle Søren~

Dato : 01-02-03 17:12

Hej...

Efter jeg har formatteret min pc kan jeg ikke længere sætte min pc med win
xp home i standby.... Har nogen et forslag til hvad jeg skal gøre?

/Michael

Fra : Edmund

Dato : 01-02-03 17:40

Michael Trolle Sørensen wrote:
> Hej...
>
> Efter jeg har formatteret min pc kan jeg ikke længere sætte min pc
> med win xp home i standby.... Har nogen et forslag til hvad jeg skal
> gøre?

Har du fået indstalleret alle driverne til bundkortet.

Har du set i egenskaber for skærm / pauseskærm / strømstyring om du kan
sætte den i dvale.

Prøv evt at deaktivere og genaktivere dvale, det har hjulpet hos mig en
gang i melllem i XP home

--
Mvh Edmund

Fra : Poul Erik Pedersen

Dato : 02-02-03 17:55

Han mener standby ikke dvale !!!.

Min standby virker ikke - winXP Pro siger bare at "winXP forbereder standby"
og så sker der ikke mere og den kan ikke vækkes - så PC'en skal genstartes.
Men hvis jeg sætter min PC i dvale og starter den op efter dvale virker
standby ! - men hvis jeg så senere slukker og tænder eller genstarter PC
virker standby ikke. jeg har hørt at standby ikke virker i alle windowsXP
versioner.
-Niels-

Edmund <edm@os.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:b1gt9i$1357dk$1@ID-157131.news.dfncis.de...

Fra : Edmund

Dato : 02-02-03 22:08

Poul Erik Pedersen wrote:
> Han mener standby ikke dvale !!!.

Ja, og som jeg skriver har det hjulpet på min standby at deaktivere og
genaktivere dvale

Har du prøvet det.

Der er en update til standby på windows update (hvis den ikke kan komme
ud af standby står der vist i teksten)

--
Mvh Edmund

Fra : Poul Erik Pedersen

Dato : 04-02-03 15:42

Jeg prøve standby dagen efter jeg installerede XP - der virkede det ikke.
Jeg kunne se "dvale" var deaktiveret og tænkte det måske hjalp. Så jeg
aktiverede "dvale" - det hjalp heller ikke.
Mit problem er at når jeg trykker standby så kommer winXP med skærmmeddelsen
"winXP forbereder standby" men så sker der ikke mere ! denne skærm vises
bare hele tiden. Så jeg er nødt til at genstarte min PC for at komme tilbage
til winXP.
-Niels-

Edmund <edm@os.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:b1k1ar$139pan$1@ID-157131.news.dfncis.de...