regnemaskine
Fra : C:K

Dato : 06-03-03 09:22

Hej

Er der nogen der ved om der findes en regnemaskine i java eller HTML som man
kan sætte ind på sin hjemmeside.

MVH
Carsten

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 06-03-03 12:20

Prøv i den rette gruppe, dk.edb.programmering.javascript.

--
"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Lars 'Trygleren' Winther

www.hesteskelet.dk/newsgroup

Fra : Morten K. Hansen

Dato : 06-03-03 17:50

Den 06-03-2003 12:19, skrev Trygleren [9000]:

> Prøv i den rette gruppe, dk.edb.programmering.javascript.

Hvad hvis der blev efterlyst en applet?

Jeg er helt enig i at folk skal sparkes de rette steder hen, men ikke
for hårdt.
--
Mvh / Regards
Morten K. Hansen   http://hansen-winkel.dk/

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 06-03-03 20:28

> Jeg er helt enig i at folk skal sparkes de rette steder hen, men ikke
> for hårdt.

Kalder du det hårdt: "Prøv i den rette gruppe,
dk.edb.programmering.javascript." ??
Lille pus da =)

Fra : Michael Banzon

Dato : 06-03-03 22:51

"Trygleren [9000]" <Trygleren@SLETDETHERhesteskelet.dk> skrev i en
meddelelse news:3e67a258$0$143$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Kalder du det hårdt: "Prøv i den rette gruppe,
> dk.edb.programmering.javascript." ??
> Lille pus da =)

NEJ! HÅRDERE!!
Jeg har ladet meg fortælle at man _aldrig_ kan sparke for
hårdt!

JavaScript/HTML folk skal bare ha' nogle TRYGL!!! *LOL*

/ Michael

P.S.
Som min mor siger:
Der er ikke nogen der må sparke nogen!
Der er ikke nogen der må slå nogen!
Der er ikke nogen der må rive nogen!
Der er ikke nogen der må nive nogen!
Der er ikke nogen der må ridse i nogen med en loddekolbe!
SÅ FORSTÅ DET DOG KNÆGT!!!!

P.P.S.
LMFAO!!!

Fra : Morten K. Hansen

Dato : 06-03-03 23:06

Den 06-03-2003 22:51, skrev Michael Banzon:

[...]
> NEJ! HÅRDERE!!
> Jeg har ladet meg fortælle at man _aldrig_ kan sparke for
> hårdt!
>
> JavaScript/HTML folk skal bare ha' nogle TRYGL!!! *LOL*

Hvis bare du kan fortælle mig _hvor_ der står at han vil bruge
JavaScript... (vi kan godt blive enige om at det _lader_ til det ud fra
kombinationen med HTML.)
Min kommentar gik på at hvis Carsten ledte efter en applet, så var han
blevet sparket for hårdt (helt ud af gruppen).

Bare for at holde det lidt On Topic:
http://javaboutique.internet.com/educational/calc.html flere forskellige
regnemaskiner som applets.

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 06-03-03 23:44

> NEJ! HÅRDERE!!
> Jeg har ladet meg fortælle at man _aldrig_ kan sparke for
> hårdt!

Han skal behandles som en græsplæne: Slås og holdes nede! Du holder, jeg
sparker !!

> JavaScript/HTML folk skal bare ha' nogle TRYGL!!! *LOL*

YEAH !!!! Du gør mig ære! Kæmpe LOL da =)

><snip>
>SÅ FORSTÅ DET DOG KNÆGT!!!!
><snip>

Points til Michael for fed signatur der!

Fra : C.K.

Dato : 07-03-03 00:04

Det er da typer som dig der virkelig giver andre lyst til at gøre brug af
nyhedsgrupperne.
Og husk så at man skal behandle andre som man vil behandles selv.
Hvis du gerne vil slå en græsplæne så har jeg 300 m2 - du kan jo bare sige
til så kan du få lov til at slå først, men jeg slår sidst.

Carsten

"Trygleren [9000]" <Trygleren@SLETDETHERhesteskelet.dk> skrev i en
meddelelse news:3e67d00d$0$156$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 07-03-03 01:01

> Det er da typer som dig der virkelig giver andre lyst til at gøre brug af
> nyhedsgrupperne.

Læg nu ikke for meget vægt i det her. Morten gjorde en elefant ud af en myg.
Længere er den ikke.

> Og husk så at man skal behandle andre som man vil behandles selv.

Og jeg har forulempet dig hvor? Forrige indlag var bare uinspireret pjat,
der ingen relevans havde til dig. Blot noget internt spaSS mellem Hr. Banzon
og undertegnede =)

> Hvis du gerne vil slå en græsplæne så har jeg 300 m2 - du kan jo bare sige
> til så kan du få lov til at slå først, men jeg slår sidst.

Hehe. Hvorfor vil du slå den, hvis jeg allerede har gjort det? Det er måske
elefantgræs?

Fra : Morten K. Hansen

Dato : 07-03-03 08:23

Den 07-03-2003 01:00, skrev Trygleren [9000]:

> Læg nu ikke for meget vægt i det her. Morten gjorde en elefant ud af
> en myg. Længere er den ikke.

Jeg gjorde opmærksom på at du muligvis havde begået en fejl. At du så
vælger at tage den op, gør vel så en elefant til en mammut?

> Og jeg har forulempet dig hvor? Forrige indlag var bare uinspireret
> pjat, der ingen relevans havde til dig. Blot noget internt spaSS
> mellem Hr. Banzon og undertegnede =)

Hvordan skal man vide at der er tale om internt spas imellem Hr. og Fru
Danmark? Din post kom i en tråd Carsten havde startet og du skriver:
"Han skal behandles som en græsplæne: Slås og holdes nede! Du holder,
jeg sparker !!" man kan da ikke fortænke Carsten i at han føler det er
rettet mod ham!?
Med mindre det var rettet mod mig, for så skal du slå græs i Hvidovre...

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 07-03-03 09:28

> Jeg gjorde opmærksom på at du muligvis havde begået en fejl. At du så
> vælger at tage den op, gør vel så en elefant til en mammut?

Nej, det synes jeg ikke. Men du fik det til at lyde som om jeg skælde, hvor
min mening sådan set bare var at lede Claus til en gruppe hvor der var
større chance for svar. Ikke andet.

> Med mindre det var rettet mod mig, for så skal du slå græs i Hvidovre...

Har allerede 300m2 hos Claus - bag i køen, mester! =)

Fra : Peter Kirk

Dato : 06-03-03 15:46

"C:K" <carsten@stationfyn.dk> wrote in message
> Hej
>
> Er der nogen der ved om der findes en regnemaskine i java eller HTML som
man
> kan sætte ind på sin hjemmeside.

Et par "lommeregner" jeg fandte på www:

http://www.wildscripts.com/cgi-bin/calculator/calculator.html
http://www.clam.rutgers.edu/~aliguori/calc/

(om du må bruge dem eller ej, det ved jeg ikke - men du kan ihvertfald kigge
på dem).

Peter

Fra : C:K

Dato : 06-03-03 17:14

Tak for hjælpen

Carsten

Fra : Morten V. Christians~

Dato : 07-03-03 08:20

C:K wrote:

> Hej
>
> Er der nogen der ved om der findes en regnemaskine i java eller
> HTML som man kan sætte ind på sin hjemmeside.
>
> MVH Carsten

HPs Museum har simulatorer af nogle af deres klassiske lommeregnere på
http://www.hpmuseum.org/simulate/simulate.htm . Personligt bruger jeg
HP-25 emulatoren, som er skrevet i java.

Jeg kom desværre til at overbelaste min egen HP-25 for et par år
siden. Jeg savner den.

--
mvh Morten