Download fra hjemmeside
Fra : Frank Schmidt

Dato : 14-03-01 06:49

Hvis jeg gerne vil give mine besøgende på hjemmesiden, lov til at downloade
en pdf fil, hvordan gør jeg det ?

Fra : Claus E Beyer

Dato : 14-03-01 07:38

"Frank Schmidt" <no@email.com> skrev i en meddelelse
> Hvis jeg gerne vil give mine besøgende på hjemmesiden, lov til at
downloade
> en pdf fil, hvordan gør jeg det ?

Du lægger blot PDF-filen ud og laver et link til den. Hvis nogen
klikker på den, og de har Acrobat Reader installeret, vil filen blot
åbne sig i AR i stedet for at blive downloadet. Du kan da ved siden af
linket opfordre folk at klikke med "modsatte" musetast på linken og
vælge " Gem destination som...", hvorefter man kan downloade den.

(Ovenstående gælder i Internet Explorer, jeg véd ikke hvordan det
fungerer i andre weblæsere)

Claus