Download fra hjemmeside
Fra : Frank Schmidt

Dato : 14-03-01 06:48

Hvis jeg gerne vil give mine besøgende på hjemmesiden, lov til at downloade
en pdf fil, hvordan gør jeg det ?

Fra : Ida Hjortsberg

Dato : 14-03-01 10:49

Hej Frank
Du kan gøre det på 2 måder du kan ligge den ud på din hjemmeside som .pdf
hvis dine besøgerne så har Acrobat Reader på deres maskine så åbner den den
med det samme og de kan gemme den
hvis ikke de har den så kommer den frem så de kan hente den.
Du skal selvfølge lave et links til filen på den almindeligmåde

Håber du kan bruge svaret

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 14-03-01 10:57

Lav et link til den.

Fra : Martin

Dato : 14-03-01 18:35

wrote:

>Hvis jeg gerne vil give mine besøgende på hjemmesiden, lov til at downloade
>en pdf fil, hvordan gør jeg det ?

pak den som en zip fil også et alm. link til den..!
Så vel browseren downloade den *også fylder den jo en smule mindre*
For hvis du smider den ud som PDF fil så vil Acrobat Readeren selv
åbne den i browseren og det er ik skide smart !!
--

\ Bye for now Martin /
/\ http://www.geocities.com/lsvdk/ /\
>=)'> Email: martini@mailme.dk <'(=<