Hvordan laver men selv netværkskaber (lige~
Fra : Michael Andreasen

Dato : 10-03-03 20:16

har kigget på net-faq.dk men forstår ikke rigtigt deres forklaring

Måske nogen kender et bedre site med lidt tegninger?

--
Med Venlig Hilsen
Michael Andreasen

Fra : Per

Dato : 10-03-03 20:54

se her: http://www.brinck.dk/patch.asp
Læg specielt mæreke til ben 3 og 6 som hører sammen !
1 og 2 hører sammen ( parsnoet )
3 og 6 hører sammen ( parsnoet )
4 og 5 hører sammen ( parsnoet )
7 og 8 hører sammen ( parsnoet )
OK ??
.... og så kræver det jo en specialtang som man som regel låner, da det for
dyrt at bruge flere hundrede kroner på at sætte nogle få stik på.

Hilsen Per.

Fra : Per

Dato : 10-03-03 20:58

Jeg glemte lige en side hvor NÆSTEN ALLE stiktyper og kabler findes !
http://www.technick.net/public/code/index.php

Hilsen...... igen...... Per.

Fra : Kenneth Rugaard

Dato : 10-03-03 20:56

Der er kun en ting at sige: www.cubus.adsl.dk og ind under netværk.

Fra : Fanto

Dato : 10-03-03 21:00

http://cubus.adsl.dk/elteknik/netvaerk/patchkabel.php

Her er en okay beskrivelse af subj.

/fanto

Fra : Michael Andreasen

Dato : 10-03-03 23:29

"Fanto" <tk_boje@tiscali.dk> wrote in message
> http://cubus.adsl.dk/elteknik/netvaerk/patchkabel.php
> Her er en okay beskrivelse af subj.
> /fanto

Tak til alle for de gode svar. Der er lidt at kigge på

--
Med Venlig Hilsen
Michael Andreasen

Fra : Dennis Davidsen

Dato : 11-03-03 12:54

Jeg kan ikke huske hvor jeg har lagt min rj45 tang, så her i weekenden da vi
havde lanparty og skulle ha et langt kabel købte jeg en ny, til den enorme
sum af 125kr ved www.mm-data.dk ;)