ftp server med dlink 604 router
Fra : wuffer

Dato : 10-03-03 14:12

jeg har net hos dansk kabel tv og købte sådan en router nu vil jeg så
gerne ha en ftpserver op og har til formålet brugt G6 nu er problemet
bare at folk godt ka logge på men ik downloade eller uploade... syns
ellers jeg har sat det rigtig op... har os tjekket de gamle tråde med
åbning af porte det hjalp dog ik... sikkert mig der er et fjols til
det... nogen der ka sige hva der går galt og hvordan jeg åbner en port
i routeren og slår firewallen fra.... jeg vil gerne bruge en anden
port end 21.... feks port 240 det skulle der jo ik være nogen hindring
i.....

wuffer

Fra : Robert Jensen

Dato : 10-03-03 15:05

"wuffer" <wuffer@email.com> wrote in message
> [...]
> i routeren og slår firewallen fra.... jeg vil gerne bruge en anden
> port end 21.... feks port 240 det skulle der jo ik være nogen hindring

prøv at slå passive transfer til, eller fra.

robert

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 10-03-03 21:07

wuffer wrote:
> nu vil jeg så gerne ha en ftpserver op og har til
> formålet brugt G6 nu er problemet bare at folk
> godt ka logge på men ik downloade eller uploade...

Kan de logge på er det ikke routeren der er
problemet, da der jo så er gennemgang hen
til din server.
Spørgsmålet hører egentlig til i gruppen

Jeg giver dig dog lige et par links til hjælp:
http://www.yaws.dk/faq/ftp-server/
http://home1.stofanet.dk/missinglink/

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fjern 'removespamfilter' ved svar til email.