Hvem var det der knækkede 802.11b krypteri~
Fra : ht

Dato : 08-03-03 12:48

Jeg leder efter ham eller dem, der fandt ud af, hvordan man knækker
802.11b krypteringen - der var noget med at parkere et
folkevognsrugbrød i nærheden i en times tid, så skulle koden være
knækket.

Jeg er ved at arrangere en konference om trådløs sikkerhed under
Dansk-IT (Dansk Dataforening), og ønsker ham/en af dem som en af
talerne - det er derfor det interesserer mig sådan.

Med venlig hilsen

Hans-Henrik T. Ohlsen

Fra : Kim Jensen

Dato : 08-03-03 14:37

ht wrote:
> [...]

Google plejer da nok at kunne finde ud af den slags ting?!

http://www.nwfusion.com/news/2001/0810wlan.html?nw

Kim Jensen
newscaster.dk - nyheder i din TaskBar eller via email

Fra : Christian Lyng

Dato : 08-03-03 23:05

"ht" <ht@spamcop.net> skrev i en meddelelse

> [...]
> Dansk-IT (Dansk Dataforening), og ønsker ham/en af dem som en af
> talerne - det er derfor det interesserer mig sådan.

Det er grotesk at have hørt om historier om firmaer og offentlig forvaltning
som har klasket et WLAN op uden sikkerhed,-mest af alt at en netværks admin
overhoved ikke tænker over det?!??!.

selv har jeg både WEP,kontrollere på MAC og bruger en VPN til mit
arbejde...WEP og MAC'en kan knækkes forholdvis nemt...MAC'en med at ændre i
registry.

Chr.

Fra : Niels Elgaard Larsen

Dato : 09-03-03 17:11

fjern D E T T E wrote:

> "ht" <ht@spamcop.net> skrev i en meddelelse

http://www.crypto.com/papers/others/rc4_ksaproc.ps
http://www.cs.rice.edu/~astubble/wep/

Hvis du kan få Shamir, skal det nok blive et hit.

--
Niels Elgaard Larsen.