Sikkert trådløst netværk
Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 08-03-03 08:30

Hej

Jeg er blevet spurgt, på min arbejdsplads, omkring muligheden for at oprette
et trådløst netværk. Der er her umiddelbart mange muligheder, men det
vigtigste krav er, at man ikke kan stå ude på gaden og kigge med, da der på
dette netværk vil være person følsomme oplysninger.
Er der her nogle gode bud på hvordan dette skal løses...

--
Venlig hilsen/best regards

René Ernst Nielsen

+45 66122111
+45 28722962

Fra : Niels Henrik Egebjer~

Dato : 08-03-03 19:40

> Er der her nogle gode bud på hvordan dette skal løses...

Her er en beskrivelse på "alm. dansk". Den giver da en idé!
http://www.erhvervsbladet.dk/nyhedsservice/npShowArticle.asp?strArtID=96646

mvh
Niels Henrik Egebjerg

Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 08-03-03 20:35

det var lige sådan noget jeg har brug for, tak for det...

--
Venlig hilsen/best regards

René Ernst Nielsen

+45 66122111