USB wireless
Fra : SonofonoS

Dato : 03-03-03 19:00

Hej

Har lige fået bilka-avisen ind af døren. De har et TopCom Xplorer 3500 lan
usb interface på tilbud til 499,- Er det et der er værd at investere i? Har
set på lignende produkter på edbpriser, men de er allesammen mere end 200,-
dyrerer. Vil der være nogen mærkbar forskel? Accesspointet som der skal
forbindes til står i et vindue i 1.sals højde. USB-fætteren kommer til at
stå i et andet vindue skråt overfor i 1. sals højde. Der er frit
"line-of-site"

Håber lidt hjælp da investeringen helst skal ske imorgen...

SonofonoS

Fra : Nick

Dato : 04-03-03 08:30

"SonofonoS" <sonofonos@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> forbindes til står i et vindue i 1.sals højde. USB-fætteren kommer til at
> stå i et andet vindue skråt overfor i 1. sals højde. Der er frit

Du skal starte med at sætte antennen (USB-boksen) udenfor vinduet.

Hvor langt er "skråt overfor" ?

/Nick

Fra : Mads Bahrt

Dato : 04-03-03 09:18

SonofonoS wrote:
> [...]
> "line-of-site"
>
> Håber lidt hjælp da investeringen helst skal ske imorgen...

Det er sikkert lige så godt som mange af de andre produkter i 500-700 kr
klassen. Jeg ved ikke hvor gode at Topcom er til at yde fremtidig
driversupport. Et alternativ til samme pris kunne være:
http://www.proconsult.dk/katalog/m_net/s_net-w/netwad3/netngma101.html

MVH
Mads