Deling på fælles netværk
Fra : Ryan Kristensen

Dato : 02-03-03 03:12

Hej.
Jeg har koblet 2 computere op til et fælles netværk, så jeg kan udnytte
internetforbindelsen.
Men da jeg gerne vil dele filer imellem de 2 computere, vil jeg høre om det
er muligt, at undgå at der kan hentes ting fra andre computere på netværket,
skal jeg så have et ekstra netkort i begge computere?

--
Ryan

Fra : Jesper_KA

Dato : 02-03-03 12:31

"Ryan Kristensen" <ryan@-REMOVETHIS-kristensen.mail.dk> wrote in message
> [...]
netværket,
> skal jeg så have et ekstra netkort i begge computere?

Du kan som et skrabet minimum lægge ud med at fortælle hvilket
styresystem du benytter ...

Regards

Fra : Ryan Kristensen

Dato : 04-03-03 11:22

> Du kan som et skrabet minimum lægge ud med at fortælle hvilket
> styresystem du benytter ...

- XP Pro

--
Ryan