Publish problemer (nybegynder)
Fra : Maja

Dato : 19-01-01 20:28

Hej alle sammen..

-Lad det være sagt med det samme: Jeg er nybegynder på hj.side området, men
ret nysgerrig :)

På Geocities har jeg fået lavet nogle sider(da deres redskaber er nemme) Men
jeg har nu via
NETTONET (måske desværre - da de ik giver respons på mine HJÆLP breve) fået
reg.
et domæne, Men så kommer mit lille (hmm store) problem:

I FrontPage har jeg lavet en forside som så linker videre til geocities, -
jeg har prøvet via FP
"udgiv din webside" at sende den til www."UheldigeMaja`s webside.dk men den
kan ikke
finde server..har prøvet AL muligt i dèn funktion

Så downloadede jeg FTP Comander - og ditto.....

Please: er der een af Jer drenge (piger?) - som kunne give en detaljeret
kommentare til
hvad/hvordan en amatør som jeg får min side fra FP ud til mit www.... ?

Hejsa...
Maja

Fra : jopa

Dato : 19-01-01 20:44

Maja skrev bla:..

> Så downloadede jeg FTP Comander - og ditto.....
>
> Please: er der een af Jer drenge (piger?) - som kunne give en detaljeret
> [...]

Mener du win comander ??

Du skal starte med at sætte din FTP op i comander. Der skal du bruge de
koder din udbyder har givet dig. (password med videre)
Så skulle du få kontakt med dine sider eller du kan loade dem op.

jopa

www.jp-web.dk

Fra : Maja

Dato : 19-01-01 20:58

jopa <j@jp-web.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:94a5fd$78v$1@news.inet.tele.dk...

> Mener du win comander ??
Ja.

> Du skal starte med at sætte din FTP op i comander. Der skal du bruge de
> koder din udbyder har givet dig. (password med videre)
> Så skulle du få kontakt med dine sider eller du kan loade dem op.

Ja - skærmen er delt i 2 - i højre side er der servere - hvor jeg så
indsætter maja.dk og den beder så om id og password.....

Men det vil den heller ikke.....

ØV

MVH ulykkelige Maja

Fra : jopa

Dato : 19-01-01 21:49

Maja

> Ja - skærmen er delt i 2 - i højre side er der servere - hvor jeg så
> indsætter maja.dk og den beder så om id og password.....
>
> Men det vil den heller ikke.....

Problemet er formentlig at du ikke har sat FTP ordentligt op.
Men det er lidt svært at klare uden at kunne se hvordan det er sat op.
Du skal taste dit id samt password med mere ind i FTP før du kan loade.

Start med at trykke på FTP
Ny forbindelse
session
Værtsnavn
Brugernavn
Adgangskode
Fjernt Bibliotek
Lokalt bibliotek

Iøvrigt er dette vel egentligt ikke et spørgsmål der hører under denne
gruppe

--
jopa

www.jp-web.dk

Fra : Maja

Dato : 19-01-01 21:55

jopa <j@jp-web.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:94a98u$ljf$1@news.inet.tele.dk...

> [...]
> Men det er lidt svært at klare uden at kunne se hvordan det er sat op.
> Du skal taste dit id samt password med mere ind i FTP før du kan loade.

Tak...syntes bare dèt er prøvet :)

> Iøvrigt er dette vel egentligt ikke et spørgsmål der hører under denne
> gruppe
Sorry ..... Jeg lister mig lige så stille ud...Bye..
Maja