Pro@ccess 5711 router.
Fra : Thomas Hedberg

Dato : 26-02-03 17:31

Kan det lade sig gøre at konfigurere ovenstående router som en ren bridge på
en Pro@ccess forbindelse. Jeg ønsker en rigtigt firewall på mit netværk med
lidt flere funktioner end Speedstream'en tilbyder. og hvis det kan lade sig
gøre - Nogen som har et script til det?

Desværre har jeg ikke så meget lyst til at skifte skifte IP adresse, så at
få den ny løsning med ethernet fremfor ATM er jeg ikke så lun på.

Med venlig hilsen,

Thomas Hedberg

Fra : Søren Emig

Dato : 27-02-03 14:47

> [...]

med
> lidt flere funktioner end Speedstream'en tilbyder. og hvis det kan lade

Kort svar....nej.

Fordi TDC bruger PPPOA. Evt. kan du købe et ATM netkort og inst. noget
NetBSD.

> Desværre har jeg ikke så meget lyst til at skifte skifte IP adresse, så at
> få den ny løsning med ethernet fremfor ATM er jeg ikke så lun på.

Det er da ikke så slemt

Skift da til Ethernet.... så kan du jo også smide næsten alt udstyr på.