MRTG
Fra : Michal T. Larsen

Dato : 24-02-03 09:52

Hjælp !!
er der nogen der kunne tænke sig at hjælpe mig med at opsætte en
installation af mrtg, jeg har hentet både perl og mrtg, men jeg kan
ikke rigtigt finde ud af hvordan jeg for det i luften, det jeg nok
efterlyser er en der evt har noget step by step materiale på hvordan
det gøres.

mrtg skal jeg bruge til at monitere vores netværkstrafik internt, og
hvad jeg ellers kan finde på ud i fremtiden

Med store forventninger
Michael

Fra : Martin Damberg

Dato : 24-02-03 11:13

"Michal T. Larsen" <mtl@meneta.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> mrtg skal jeg bruge til at monitere vores netværkstrafik internt, og
> hvad jeg ellers kan finde på ud i fremtiden

ved ikke om du har tænkt dig at køre det på MS server, men ellers er der her
en udemærket
manual til hvordan/hvorledes :
http://people.ee.ethz.ch/~oetiker/webtools/mrtg/nt-guide.html

Martin
Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke UNI-C