Printserver og Win2000
Fra : Terry

Dato : 22-02-03 13:43

Hej NG.
Hvis jeg har en PC med Windows 2000 der har en printer tilkoblet og jeg vil
have at en anden PC med Windows 95 installeret, skal kunne bruge printeren
(som netværksprinter). Hvordan skal man gøre det.
Skal der installeres noget ekstra for at Win2000 og Win98 kan snakke sammen
eller.....?

Mvh.
Terry

Fra : Jens Dalhøj

Dato : 22-02-03 21:01

> [...]
> have at en anden PC med Windows 95 installeret, skal kunne bruge printeren
> (som netværksprinter). Hvordan skal man gøre det.

Du deler printeren på 2000 maskinen, og så skal du søre for at have den
samme bruger på både win98 og 2000 maskinerne.

> Skal der installeres noget ekstra for at Win2000 og Win98 kan snakke
sammen
> eller.....?

Der skal være netværk.

--