Access Point m/ printserver
Fra : Sebastian Steen

Dato : 22-02-03 13:16

Hej

Jeg har bestilt et Compaq Multiport W200 (http://tinyurl.com/68ay) kort til
min presario bærbar og skal selvfølgelig krydre dette køb med et access
point/gateway. Jeg har egentlig bestilt en "3Com OfficeConnect Cable/DSL
Wireless Gateway" (http://tinyurl.com/68al), men faldt over et andet produkt
med indbygget printserver (fx http://tinyurl.com/68au). Det er til
hjemmebrug og ikke vildt nødvendigt at kunne tilslutte printeren, men det
kunne da være sjovt hvis det ikke er for dyrt.

Er der nogen der har nogen erfaringer med et access point med printserver?
Skal jeg iøvrigt have et access point eller en gateway? Det skal køre på en
Cybercity ADSL, med Cisco 677 router, hvis det har nogen betydning...

På forhånd tak.

Sebastian Steen
"supergnu_" = spamfilter!