Deling er for svundet
Fra : Gunnar Grooss

Dato : 22-02-03 10:51

: Deling er for svundet

Hej.
Jeg har to computere forbundet i netværk, nu er den gamle stået af, og
samtidig fik jeg problemer med min internet forbindelse , det er kabel
modem. Jeg blev anbefalet at sætte forbindelsen i netkortet i stedet for en
USB port som det var i. Netkortet blev ikke brugt for tiden fordi den gamle
ikke kunne køre, nu har jeg planer om en ny, og så kommer spørgsmålet, på
denne maskine var der delt alt hvad der kunne deles, men nu er
delemuligheden væk, er det fordi kortet bruges til Internettet at det er
slettet?
Jeg har været i netværk og der er krydset af for deling for både mapper og
printere.
Gunnar

Fra : Peter

Dato : 25-02-03 18:43

Hej
Er det internet du ønsker og del - bør du købe en router i stedet for og
bruge din pc som router fordi

1. det er mer sikker !
2. det er mer sikker !!
3. du slipper for og have strøm på pc nr. 1 for og bruge internet.

-Peter ;)