Problemer med adgang til routerinterface p~
Fra : Ukendt

Dato : 21-02-03 20:49

Hej NG!

Jeg har problemer med at få adgang til mit routerinterface på min
Linksysrouter. Jeg har NetExpress og min forbindelse kører unden problemer.

Jeg kan sagtens pinge routeren (192.168.1.1), men når jeg skriver routerens
IP i Internet Explorer får jeg ikke det routerinterface frem jeg plejer. Jeg
får "siden kan ikke vises".

Nogle forslag?

På forhånd tak,

Esben

Fra : Bjarne

Dato : 21-02-03 22:11

"Esko" <esben(a)ezben.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
routerens
> IP i Internet Explorer får jeg ikke det routerinterface frem jeg plejer.

Jeg ville prøve følgende:

A. Shut down your PC
B. Unplug the power from the back of the router
C. Unplug the power from the modem
D. Wait for 30 second
E. Power up the modem
F. Wait for the lights to stop blinking