wannasave igen igen...
Fra : Mickey

Dato : 13-03-01 23:34

andre end mig der har ventet mere end en uge på telefonerne ? - altså,
en uge efter at simkortene er kommet...

--
Mickey

Fra : Kenneth Olsen

Dato : 13-03-01 23:43

Mickey skrev:

> andre end mig der har ventet mere end en uge på telefonerne ? - altså,
> en uge efter at simkortene er kommet...

Ja, jeg fik mit simkort for snart tre uger siden, og venter stadig på
telefonen...

--
Kenneth Olsen
E-mail: kenneth@olsen.dk

Fra : Mickey

Dato : 13-03-01 23:57

"Kenneth Olsen" <kenneth@olsen.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, jeg fik mit simkort for snart tre uger siden, og venter stadig

> telefonen...

godt - mistænker ellers posten for at fucke det up (igen igen), de har
tidligere smidt pakker væk ved at "glemme" at anmelde dem...

--
Mickey

Fra : jan steen sørensen

Dato : 14-03-01 06:55

Kenneth Olsen skrev i meddelelsen <3AAEA281.4A3ADE70@olsen.dk>...
>Mickey skrev:
>
>Ja, jeg fik mit simkort for snart tre uger siden, og venter stadig på
>telefonen...

3 uger....... send en e-mail til wanna-save, eller ring til dem.
jan

Fra : Kenneth Olsen

Dato : 14-03-01 17:43

jan steen sørensen skrev:

> 3 uger....... send en e-mail til wanna-save, eller ring til dem.
> jan

Det gjorde jeg sidste uge, og de sagde at den nok skulle komme.

Fra : jan steen sørensen

Dato : 14-03-01 21:13

>Det gjorde jeg sidste uge, og de sagde at den nok skulle komme.

Så kommer den! - W-S er bare druknet i bestillinger.. - kender flere der har
fået idag, og nogle stykker der stadig venter
"ting ta'r tid" - "go'e ting ta'r go'e tid"
Jan

Fra : HENRIK OLESEN

Dato : 14-03-01 21:28

hehe
Jeg skal love for at tonen fik en anden lyd da Jan endelig fik sit nye
legetøj )
Men jeg venter stadigvæk ;-((

Fra : Michael Jensen

Dato : 14-03-01 21:06

Har ventet siden 23/2 da simkortet kom. - bestilte i januar måned