Win95 + PCMCIA netkort - netværk ?
Fra : Matthiessen

Dato : 19-02-03 19:45

Jeg har problemer med at få en Win95 maskine, med et PCMCIA netkort monteret
til at forbinde til nettet.

Win95 > Switch > ADSL modem

Problemet er selve opsætningen - nogen der kan hjælpe ?

/Anders

Fra : Matthiessen

Dato : 19-02-03 19:56

"Matthiessen" skrev i en meddelelse
> Jeg har problemer med at få en Win95 maskine, med et PCMCIA netkort
monteret
> til at forbinde til nettet.

og det var ikke 95, men win98 :)

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 20-02-03 09:48

Matthiessen wrote:
> [...]
> til nettet.
>
> Win95 > Switch > ADSL modem
>
> Problemet er selve opsætningen - nogen der kan hjælpe?

Fast eller dynamisk IP adresse?
- hvis dynamisk, hvor mange IP adresser har du?
- hvor mange maskiner er ellers sat til?

Som man kan se udfra mine spørgsmål, så tror jeg ikke du
har en IP adresse til din 98 maskine.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fjern 'removespamfilter' ved svar til email.