Billig trådløs 1mbit. over 150 meter ?.
Fra : Sørensen

Dato : 19-02-03 17:19

Hvad vil hardvaren ca. koste hvis jeg vil overføre min 1 m.bit ADSL til et
hus 150 meter væk Trådløs ?.

Der er fri sigt ud over en termorude og en ydervæg som signalet skal
igennem.

vh.
Sørensen

Fra : Nick

Dato : 20-02-03 08:53

Se på www.rlan.dk

> Der er fri sigt ud over en termorude og en ydervæg som signalet skal
> igennem.

Ikke godt. Kan du ikke smide en antenne udenpå muren?

/Nick

Fra : Ivar Madsen

Dato : 20-02-03 20:17

Nick skrev Torsdag den 20. februar 2003 08:52 i dk.edb.netvaerk:

> Ikke godt. Kan du ikke smide en antenne udenpå muren?

Hvad med en parabol, nu det er "point to point", findes de ikke færidge
tilpasset til den freq.?

Ivar Madsen