Linksys Cabel/DSL router BEFSR41 v.2
Fra : Morten Christensen

Dato : 18-02-03 00:03

Hello lads.

Jeg har lige købt mig en Linksys router model BEFSR41, det er den med
indbygget 4 ports switch.

Det gjorde jeg fordi jeg ville have to computere på, som samtidig skulle
være i stand til at game online.
Min linie er 512/128, og selvom det er lige i underkanten i upload, så burde
tingene ikke se så skidt ud som de gør pt.

Problemet er at når man prøver at joine en cs server to man, så flyver ens
ping op på omkring de 1500-2000.
Hvis man kun er en der gamer, og den anden surfer sker det samme.

Det er så her mit spørgsmål ligger. Er der nogen der ved, hvad det kan
skyldes, eller endnu bedre, hvad man kan gøre for at få problemet løst?
Jeg har opdateret firmwaren til den nyeste jeg kunne finde på producentens
hjemmeside, så det skulle ikke være der problemet ligger.

Håber nogen kan hjælpe mig, da den nuværende situation er lige til at tude
over

Mvh.
Morten F. Christensen

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 18-02-03 13:30

On Tue, 18 Feb 2003 00:03:13 +0100, "Morten Christensen"
<morten_fever@hotmail.com> wrote:

> [...]
>hjemmeside, så det skulle ikke være der problemet ligger.
>
>Håber nogen kan hjælpe mig, da den nuværende situation er lige til at tude

Vil antage at det er din upstream hastighed der er for lille.
Flemming Jacobsen

Fra : Morten Christensen

Dato : 18-02-03 16:30

Som jeg selv gør opmærksom på højere oppe, er jeg selv klar over dette
faktum, men synes bare stadig, at der må være noget andet galt også, da
pingen ryger unaturligt højt op.

Fra : Morten Christensen

Dato : 18-02-03 18:25

Så er problemet heldigvis løst.

Fra : Thostrup

Dato : 18-02-03 19:03

"Morten Christensen" <morten_fever@hotmail.com> wrote in message
> Så er problemet heldigvis løst.

Hvad var problemet så?

Mvh Thostrup

Fra : Morten Christensen

Dato : 18-02-03 19:10

Ja det er jo lidt pinligt :o|
Jeg fik lavet linien om til 256/256, og så ændrede jeg mine netsettings så
de brugte lidt mindre båndbredde og vupti, så kunne vi være to på.