Problemer med login efter skift fra Domæne~
Fra : Jens Kristian Geyti

Dato : 17-02-03 19:13

Hej.
Jeg skiftede ved en fejl min computer (en bærbar jeg bruger mellem arbejde
og hjem), fra "Domæne" til "Arbejdsgruppe". Men nu kan jeg ikke logge ind!!!
Computeren bruger win2000 pro.

Hvad skal jeg dog gøre?

-Hermann

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 17-02-03 19:53

On Mon, 17 Feb 2003 19:12:48 +0100, "Jens Kristian Geyti"
<jkgeyti[DEL-THIS]@hotmail.com> wrote:

> [...]
>og hjem), fra "Domæne" til "Arbejdsgruppe". Men nu kan jeg ikke logge ind!!!
Hvor kan du ikke logge ind,
På netværk ?
Jeg antager at du vil være i et domaine. PCen skal tilmeldes igen, få
fat i en netværksadministrator.

Uden netværk, burde ikke være et problem.

/Hans

Fra : Jens Kristian Geyti

Dato : 17-02-03 20:54

Jeg har brugernavn og kodeord slået til, og kan ikke komme ind uden at taste
dem.
I første omgang ønsker jeg bare at kunne komme ind på computeren så jeg kan
melde mig til et domain igen.

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 17-02-03 21:25

On Mon, 17 Feb 2003 20:54:05 +0100, "Jens Kristian Geyti"
<jkgeyti[DEL-THIS]@hotmail.com> wrote:

>Jeg har brugernavn og kodeord slået til, og kan ikke komme ind uden at taste
>dem.
Er der noget jeg misforstår ?
Du taster brugernavn og password, og du kan ikke logge på maskinen ?

>I første omgang ønsker jeg bare at kunne komme ind på computeren så jeg kan
>melde mig til et domain igen.
Det skulle kunne klares med en konto (brugernavn) med
administratorrettigheder. Har du en sådan ? hvis ikke har du et
problem.

/Hans

Fra : Brian R. Jensen

Dato : 17-02-03 21:04

"Jens Kristian Geyti" <jkgeyti[DEL-THIS]@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg skiftede ved en fejl min computer (en bærbar jeg bruger mellem arbejde
> og hjem), fra "Domæne" til "Arbejdsgruppe". Men nu kan jeg ikke logge

Logge ind som lokal administrator?

hth
/Brian

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 17-02-03 21:25

On Mon, 17 Feb 2003 19:12:48 +0100, "Jens Kristian Geyti"
<jkgeyti[DEL-THIS]@hotmail.com> wrote:

> Hvad skal jeg dog gøre?

Log ind som administrator på pc'en. Du angav et password, da du
installerede XP.

-A