3COM router
Fra : Henry Kjær

Dato : 16-02-03 12:04

Hej ng.

Info og erfaring om denne router, da jeg ikke ved noget om den, har den
indbygget firewall? hvis ja er den let at konfigurere? Jeg har 3 pc ere der
skal kunne gå på nettet samtidigt, og også være et internt netværk

Mvh Kjær.

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 16-02-03 12:07

Henry Kjær wrote:
> [...]
> indbygget firewall? hvis ja er den let at konfigurere? Jeg har 3 pc ere der
> skal kunne gå på nettet samtidigt, og også være et internt netværk

Det er måske relevant at oplyse hvilken model, der er tale om.
Dernæst: har du kigget på fabrikantens webside?

--
Mvh. / Best regards,
Steen Suder      <http://www.suder.dk/>

Fra : Henry Kjær

Dato : 16-02-03 12:16

"Steen Suder, privat" <sfs_news@suder.dk> skrev i en meddelelse

> Det er måske relevant at oplyse hvilken model, der er tale om.
> Dernæst: har du kigget på fabrikantens webside?

> [...]
Undskyld det glemte jeg.
Det drejer sig om 3COM C855-ME
Jeg har ikke set producentens side, det vil jeg prøve,
men jeg vil gerne have ng`s vudering af modellen eks. hvordan er den i
forhold til andre i samme prisklasse?

Mvh Kjær

Fra : den glade dreng

Dato : 16-02-03 14:17

> [...]
> Jeg har ikke set producentens side, det vil jeg prøve,
> men jeg vil gerne have ng`s vudering af modellen eks. hvordan er den i

det må så være kvickly extra tilbud du har kig på. den vil jeg også gerne
høre mere om.

Per

Fra : Lars Christoffersen

Dato : 16-02-03 15:58

> det må så være kvickly extra tilbud du har kig på. den vil jeg også gerne
> høre mere om.

Jeg finder den ikke i min kvickly reklame.
Hvor har du set den, og til hvilken pris ville kvickly gerne af med den??

Lars Christoffersen

Fra : Jørgen Tietze

Dato : 16-02-03 20:00

Lars Christoffersen <Lars.Christoffersen@aab-net.dk> wrote:

> Jeg finder den ikke i min kvickly reklame.
> Hvor har du set den, og til hvilken pris ville kvickly gerne af med den??

500kr - den findes også på edbpriser til 437kr - så med pp. er det vel
næsten det samme

- Jørgen

Fra : den glade dreng

Dato : 16-02-03 20:43

"Lars Christoffersen" <Lars.Christoffersen@aab-net.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg finder den ikke i min kvickly reklame.
> Hvor har du set den, og til hvilken pris ville kvickly gerne af med den??

I en kvickly EXTRA brochure. Den er forskellig fra de andre Kvicklyer

Per

Fra : -=Madsen=-

Dato : 17-02-03 12:49

<------------------>
> det må så være kvickly extra tilbud du har kig på.
<------------------->

Det er det sikkert, det er bare det at Kvickly ikke har den hjemme (idioter)
jeg gider ikke køre der over mere...
var der i lørdags, hvor de fortalte den kom Mandag fair nok, men de havde
den heller ikke i dag Mandag, men den kommer siger de

Så jeg har bestilt på nettet, her er jeg da sikker på at få fair behandling
http://www.edbpriser.dk/netvaerk/netvaerk-top10.asp?ID=1674667894

Og her er den enda billigere at købe inc. levering til dør med postdanmark

Fra : Rasmus Wæhrens

Dato : 16-02-03 14:48

"Henry Kjær" <henry@kjaer.mail.dk> wrote:

>der

>Undskyld det glemte jeg.
>Det drejer sig om 3COM C855-ME
>Jeg har ikke set producentens side, det vil jeg prøve,

Jeg har haft 2 stk. 3Com 3C855, som var defekte - og har nu en 3C857
istedet. Det har åbenbart været nogle enkelte 3C855, som har defekte
memory chips - men nok om det, de kan jo altid byttes.

Den har indbygget firewall, og er rigtig nem at konfigurere via et web
interface. Hvis du ikke har behov for at åbne porte eller lave
virtuelle servere, så er du kørende efter maks. et par minutter.

Derudover har den også indbygget 4 port switch, så du kan sagtens
sætte dine 3 pc'ere på samtidig. Den kan styre op til 253 pc'ere. Se
evt mere hos ProConsult, som har en rigtig fin beskrivelse - de har
også et link til 3Coms beskrivelse:
http://www.proconsult.dk/katalog/m_net/s_net-r/netreth/net3c855.html
--
Rasmus Wæhrens