MSN Messenger
Fra : Michael Munk Larsen

Dato : 16-02-03 02:17

Daws

Nogen der ved hvad man skal gøre for at få sit Messenger til at kunne sende
filer??
Min router er en SpeedStream 2601

Mvh Michael

Fra : Martin S.

Dato : 16-02-03 12:18

"Michael Munk Larsen" <michael-ml@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Daws
>
> Nogen der ved hvad man skal gøre for at få sit Messenger til at kunne
> [...]

Det kan du ikke med den router. Anskaf en ny som understøtter uPnP hvis du
vil være sikker på at kunne overføre via msn.
Martin

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 16-02-03 19:31

Hmm!

jeg kan sagtens...! Også med en Speedstream 2601... Og jeg har faktisk ikke
engang åbnet nogle porte for det...

Lasse

Fra : Martin S.

Dato : 16-02-03 20:14

"Lasse Rønlev" <r@fjerndette.pc.dk> skrev i en meddelelse
> Hmm!
>
> jeg kan sagtens...! Også med en Speedstream 2601... Og jeg har faktisk
ikke
> engang åbnet nogle porte for det...

Hmm. måske er der repareret lidt på de nye msn-versioner. For ca. 1 år siden
var det umuligt. Men det kan måske lade sig gøre hvis man kører med Host
mapping enabled på 2601-routeren og kun har 1 pc eksponeret.
Modtagelse af filer fungerer fejlfrit med msn næsten uanset konfiguration.
Ellers virker yahoo messenger og ICQ også fint til filoverførsel - især når
man skal sende.

Martin S.