D-link 604 : Hjælp til newbie ?
Fra : Jan Rysz

Dato : 14-02-03 23:17

Hejsa

Jeg har endog store problemer med at få min D-link 604 router til at virke.

Konfig ser sådan ud :

3 Pc´er der skulle på internettet, samt være koblet sammen.
Til dette har jeg købt D-link´en.

Jeg er på TDC webspeed, med 2 dyn. IP-adresser ( jeg skriver fra en PC på
USB-porten i kabelmodemet )

Jeg forsøgt at gå igennem "wizard", men får ikke ret meget ud af det. Det
virker lidt som det er selve Internet-tilgangen, der giver probs, da jeg
godt kan pinge router´en.

Jeg er totalt på bar bund i netværk, så det kan godt være at jeg skal have
det ind med skovl og spade.

Hvad gør jeg så nu ??

Jan Rysz

Fra : Lars Hessellund

Dato : 15-02-03 17:55

"Jan Rysz" <jrysz@jubiimail.dk> wrote in message

[klip]

> Hvad gør jeg så nu ??

Kontroller i Unit-status at du har fået en wan-ip, hvis ikke skal du
kontrollere kablerne ml. Kabel-modem og router.
Desuden skal din router lige omkring godkendelses-serveren hvor du skal
taste din adangskode ind, måske det ville hjælpe at få en anden pc på først
hvor du så registrere denne. Bagefter kan du så (tror jeg) skrive din PC´s
mac-adr. ind på routeren.
Eller ring til TDC!

/Lars

Fra : Freddy Nielsen

Dato : 15-02-03 22:54

"Jan Rysz" <jrysz@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> godt kan pinge router´en.
>
> Jeg er totalt på bar bund i netværk, så det kan godt være at jeg skal have

Check lige dette link, hvor opsætningen med et TeleDanmark abonnement
gennemgås. http://www.dlink.dk/di604.htm

mvh
Freddy