router med printerswtch (USB)
Fra : Lars Christoffersen

Dato : 10-02-03 12:10

Hej alle.

Jeg har set i gruppen at der findes en router med indbygget printerswitch.
Dette er faktisk lige hvad jeg søger, bortset fra at min printer jo kører på
USB.

Findes der en router der understøtter USB istedet for parallelport???

Med venlig hilsen

Lars Christoffersen

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 10-02-03 20:50

On Mon, 10 Feb 2003 12:09:31 +0100, "Lars Christoffersen"
<Lars.Christoffersen@aab-net.dk> wrote:

> Jeg har set i gruppen at der findes en router med indbygget printerswitch.
> Dette er faktisk lige hvad jeg søger, bortset fra at min printer jo kører
> på USB.

Nu er jeg ikke sikker på, hvad du mener med printer*switch*.
Mener du blot en router, som man kan slutte en priter direkte
til, og som kan fungere som printerserver?

Filanet lavede en router/firewall/printserver/fileserver kaldet
InterJak. Men Filanet er slået sammen med uRoam, og jeg ved ikke,
om produktet stadig eksisterer.

-A
Links : http://www.hojmark.net/
FAQ : http://www.net-faq.dk/

Fra : jens

Dato : 10-02-03 21:48

> [...]
>
> Filanet lavede en router/firewall/printserver/fileserver kaldet
> InterJak. Men Filanet er slået sammen med uRoam, og jeg ved ikke,

Mon ikke det er en printserver der menes ?

Den jeg kender er med lpt port, og hedder FBR 1403 TX fra Level One

mvh Jens

Fra : Lars Christoffersen

Dato : 10-02-03 22:50

> Mon ikke det er en printserver der menes ?
>
> Den jeg kender er med lpt port, og hedder FBR 1403 TX fra Level One

Det var lige præcist det jeg mente - tak for det.
Findes en sådan fætter med USB-stik?

Mvh

Lars Christoffersen