Deling/bytning af filer over inet, 2-3 bru~
Fra : Michael

Dato : 08-02-03 13:05

Hejsa

Jeg ville høre om der findes nogle gode programmer eller ideer til
ovenstående

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 08-02-03 13:40

"Michael" <mhansen@jyde.dk> wrote

> Jeg ville høre om der findes nogle gode programmer eller ideer til
> ovenstående

FTP plejer at være glimrende til dette.
Der findes utallige gratis programmer til formålet.

--
Mvh Henrik.

Fra : Michael

Dato : 08-02-03 13:51

Ja, det har vi prøvet. Men en sidder på et kollegie og deler internet med
resten, kollgiet har en kun en IP adresse på internettet. Han har ikke
adgang til router eller server. Hva gør man så? Men tak for svar, håber
andre kan hjælpe!

Fra : jens

Dato : 08-02-03 14:42

"Michael" <mhansen@jyde.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> resten, kollgiet har en kun en IP adresse på internettet. Han har ikke
> adgang til router eller server. Hva gør man så? Men tak for svar, håber

En af jer andre 2 opretter en ftp server så kan alle up og downloafe fra/til

mvh Jens