Hjælp til at forbinde 3 pcér med en "hub"
Fra : 2Foxy

Dato : 06-02-03 16:43

vi er 3 guttere der har lånt en 16 ports hub...
vi mangler lidt hjælp til opsætning af vore pcér,
så vi kan spille mod hinanden.
Vi har alle netkort i og kører med Win XP

Hvad gør man nemmest??

Fra : Dennis Davidsen

Dato : 06-02-03 17:40

aller nemmest er at lade alle 3 pc'ere stå til automatisk ip
så får de en APIPA ip adresse og kan komunikere med hindanen :)

Fra : 2Foxy

Dato : 06-02-03 20:44

hvordan kan jeg å se hvilken ip dresser de andre pcér har.
for når vi nu vil spille mod hinanden, skal man så ikke bruge den andens ip
adresse og port nummer, for at kunne dette.

jeg har f.eks hentet Vietcong mp demo,
og da skal man indtaste ip adresse på de andre spillere
???????+
men når ip står til auto???

Fra : Dennis Davidsen

Dato : 07-02-03 01:55

du kan åbne en komando promt (ved at skrive cmd nede i kør hvis det er win2k
eller XP eller command på win98)
i dette vindue skriver du så ipconfig på den maskine der er "server" for
spillet
det er så den adresse i ander skal connecte til

Fra : hjulstad

Dato : 06-02-03 21:22

Det er dog ikka altid dette virker. Jeg har også selv probs.
Du kan se IP ved at højre klikke på de to skærme ->Status -> fanebladet
understøttelse.