Linux/Stofanet og routere...
Fra : tp

Dato : 05-02-03 18:09

Hej

Ifb. med en snarlig overgang til Linux på både en klient og server-maskine,
vil jeg gerne forespørge i gruppen om nogen har erfaringer med hvilken
router
i prisklassen under 1000 kr. der er værd/mest brugervenlig at investere i...
DI-604/704/804, Linksys BEFSR41, Netgear RP614, 3Com OfficeConnect Cable/DSL
Gateway ???

Hvilken kører bedst på en Linux inst...?

Er der en/nogen der har erfaringer med ovenstående, da de ser mest
inetessant ud til min
setup/configuration...?

Jeg kører med Stofanet FlexRate...

På forhånd tak.

Mvh.
Tom

Fra : tp

Dato : 05-02-03 18:15

Ups... jeg glemte lige denne her fra TRENDnet.dk:
TN-TW100-BRF104
4- Port Broadband Router + Firewall ...

Fra : Dennis Davidsen

Dato : 07-02-03 01:58

jeg kan varmt anbefale trendnets gateway, den virker prima (og er billig)

Jeg har hørt om en del problemer med d-links routere efterhånden, så dem
ville jeg nok springe over (noget med man bla. ikke kan resette dem)