wake on lan virker ikke
Fra : funny

Dato : 04-02-03 21:50

Hej

da jeg har prøvet alt uden at få det Til at virke Mit bundkort kan og bios
er sat til der er ledning mellem netkort og bund

Jeg har prøvet med magicpack fra amd og DameWare NT utilities men kan stadig
ikke vække den anden pc

MVH M.S

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 04-02-03 22:01

On Tue, 4 Feb 2003 21:50:24 +0100, "funny" <sjovesjove@hotmail.com>
wrote:

>Hej
>

>da jeg har prøvet alt uden at få det Til at virke Mit bundkort kan og bios
>er sat til der er ledning mellem netkort og bund
Hvad type PSU har du AT eller ATX ? Kun ATX kan benyttes.

>Jeg har prøvet med magicpack fra amd og DameWare NT utilities men kan stadig
>ikke vække den anden pc
Prøv at slukke PCen med Dameware, kan du det bør du også kunne tænde
den, under forudsætning af at netkort/bundkort/PSU er sat rigtigt op.
/Hans

Fra : funny

Dato : 05-02-03 09:40

Jeg har atx så det er ikke der problemet ligger
psu ved jeg ikke hvad er

MVH michael

Fra : Calle.

Dato : 05-02-03 16:29

funny wrote:
> Jeg har atx så det er ikke der problemet ligger
> psu ved jeg ikke hvad er

Power Supply Unit = Strømforsyning
--
Automatik Mekaniker
Calle

Fra : funny

Dato : 05-02-03 09:55

Fra : funny

Dato : 05-02-03 09:55

Fra : KingDom

Dato : 05-02-03 11:43

>psu ved jeg ikke hvad er

Strømforsyning

Keld

Fra : Martin Bilgrav

Dato : 09-02-03 09:32

Du skal også enable det på netkortets bootprom.
Jeg går udfra du tester på LAN og ikke via WAN (Gennem router/firewall
o.lign.)
se også denne http://www.depicus.com/wake-on-lan/

HTH
Martin Bilgrav