Ord forklaring
Fra : Usenet Rulez

Dato : 13-03-01 22:46

Ord forklaring

Amerikansk massage:
Samleje der foregår udenfor sengen eks. i Badet, på gulvet eller i en stol.
Fransk massage:
Seksuel tilfredsstillelse med munden. Samlejeform, hvor partneren med mund
og tunge kærtegner det mandlige ønslem.
Græsk massage:
Samleje der foregår ved, at mandens kønslem føres ind i partnerens
endetarmsåbning.
Pirrings bondage:
Seksuelt samkvem hvor den ene partner er bundet under det seksuelle samvær.
Spansk massage:
Seksuel tilfredsstillelse af manden, opnået ved gnidning af penis mellem
brysterne.
Svensk massage:
Seksuel tilfredsstillelse af manden ved hjælp af hånden (gensidig onani)

( http://www.club26.dk/ )

--
The alt.usenet.rulez.is.the.king FAQ:
Hakkaa päälle!
| '_ \ / _ \ '__\ \ / /
| |_) | __/ | \ V /
| .__/ \___|_| \_/
|_|

Fra : Eva EJ

Dato : 14-03-01 18:14

Passar bra i en "matdiskussionsgrupp" !!!!!!!

Tycker inte jag i a f.....håll dig till rätt grupp i stället för att skicka
till alla grupper som du är med i!!

mvh
Eva

Fra : :-:Janner®:-:

Dato : 14-03-01 18:33

Norsk : Man gør det selv !

Fra : John-Henri Eklund

Dato : 14-03-01 21:24

":-:Janner®:-:" <ask@me.com> wrote in message
> Norsk : Man gør det selv !

Du och fröken höger?

--
/Jonne

Fra : Klaus

Dato : 15-03-01 00:33

Hvad med Grønlandsk ?
Islandsk ?
Færøesk ?
Finsk ?
Jødisk ?
Russisk ?
Hvem kommer først med en liste ??????

Fra : Henning

Dato : 15-03-01 06:00

"Usenet Rulez" <anon@execs.com> skrev i en meddelelse
> [...]

Fjen venligst alle ikke relevante gruppenavne
(de svenske)+ dk.snak, hvis der svares på indlæg i denne
tråd, ellers kan i risikere en klage til jeres
udbydere fra de der bliver "rasende" på jer over
i X-poster! Bare 20 svenskere der klager, og
i kan miste jeres udbyder! X-post betragtes som
spam af mange og er i strid med jeres udbyderes
regler for brug af internettet

MVH
Henning

FUT news:dk.admin.netikette

Fra : Knold

Dato : 15-03-01 09:52

"Usenet Rulez" <anon@execs.com> skrev i en meddelelse

Hej til alle dss'ere

Først tak til Henning for vejledningen.
Og så til ordforklaringen, som ikke er en ordforklaring,
men en reklame for en massageklinik.

Da det er en reklame har krydspostet dette indlæg, og
jeg vil anmode mere kapable personer om dels at fjerne
det med sendte indlæg ( se nederst ) fra DSS, dels vil
jeg klage over afsenderen da det ikke er første gang
vedkommende sender generende irrelevante og
krydspostede indlæg til DSS.
Men da jeg "kun" er skabslæser og meget lidt skribent
vil venlig men indtrængede anmode den hårde kerne
i dk.admin og dk.admin.netikette om at tage sig af sagen.

Med venlig hilsen til alle
Knold

FUT til dk.admin, dk.adminnetikette