IPX over TCP/IP
Fra : Morten Trab

Dato : 31-01-03 01:09

Er det muligt at der er en her i denne NG der kender til et program der kan
smide IPX op over TCP/IP??

Har søgt lidt på google, og har fundet frem til at det vist kaldes Virtual
IPX, men jeg har ikke lige umiddelbart kunne finde noget software der kunne
klare det...

Nogen herinde der kan hjælpe??

Mvh. Morten Trab

Fra : Allan Olesen

Dato : 31-01-03 01:28

"Morten Trab" <mortenREMOVE@trab.dk> wrote:

>Er det muligt at der er en her i denne NG der kender til et program der kan
>smide IPX op over TCP/IP??

Kali kunne i de gode gamle dage, hvor multiplayerspil koerte IPX.
Men det var noget med at koble sig op til en server, hvor man
moedtes.

Hov, det findes faktisk endnu: www.kali.net. Gad vide hvad folk
bruger det til i dag.

--
Allan Olesen, Lunderskov.

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 31-01-03 03:01

Allan Olesen wrote:

> Hov, det findes faktisk endnu: www.kali.net. Gad vide hvad folk
> bruger det til i dag.

Nogen der er frisk på et slag Doom??

--
Hygge..
Thomas

Fra : Morten Trab

Dato : 31-01-03 09:47

"Allan Olesen" <aolesen@post3.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Kali kunne i de gode gamle dage, hvor multiplayerspil koerte IPX.

Det er lige netop det jeg skal bruge det til, Atomic Bomberman :D KULT
spillet over alle kult spil :P

Kigger på det med det samme...

Mvh. Morten Trab