Mit netværk er en gåde - håber nogle kan h~
Fra : Claus Holm

Dato : 30-01-03 11:43

Hej Alle(!)
Jeg har en NT-server og et netværk med 20 PC'ere.
PC'erne benyttes som undervisningsmaskiner og kursisterne har mulighed for
at logge sig på med bogstaverne A, B, C osv. + et nr. - f.eks. A1, A2 osv.
Dette giver kursisten mulighed for at hente lige præcis de filer jeg har
lagt ud til de enkelte hold (altså hold A, Hold B osv.)
Problemet er at det kun virker hvis man logger sig på med A(x). Med de andre
bogstaver er der ikke adgang til de fælles drev på serveren.
På serveren er alle profiler oprettet! Tilsyneladende er alle indstillinger
for A, B, C, D fuldstændig identiske - både enkeltprofilerne og de
overordnede.
Der er f.eks. Internetadgang og jeg kan også printe fra alle alle profiler,
men adgangen til fællesdrevene lykkedes som sagt KUN på A1 - A20.

Har tjekket på kryds og tværs - hvad er det jeg overser - Kan du hjælpe!!!

Claus

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 31-01-03 10:47

"Claus Holm" <aarhus18@kbh.moduldata.hk.dk> crashed Echelon writing

> Har tjekket på kryds og tværs - hvad er det jeg overser - Kan du
> hjælpe!!!

Hvad siger sharerettighederne på fællesmapperne? Evt. logonscriptet??

--
Bjarke Andersen

Fra : Claus Holm

Dato : 31-01-03 11:59