ftp på dk-tv....
Fra : john

Dato : 29-01-03 20:38

Da jeg ikke lige kan huske mit kundenummer til dk-tv må jeg jo ikke skrive
til dem...

Derfor

er der nogen der ved om man kan have en ftpserver kørende, efter at de er
overgået til offentlige ipadresser (80.x.x.x) eller skal man købe en off.
ipadressen af dem først. ?

John

Fra : Herman

Dato : 29-01-03 21:41

Klip--------
> er der nogen der ved om man kan have en ftpserver kørende, efter at de er
> overgået til offentlige ipadresser (80.x.x.x) eller skal man købe en off.
> ipadressen af dem først. ?
Klip------

Du kan godt have en ftp server kørene på din ip adresse
Husk at deres DHCP server husker kun 24 timer fra.
så hvis du er på hver dag så har du samme ip hver dag uden at betale for en
offenligt ip adresse.

www.myip.dk der kan du se din ip adresse

M.v.h
Herman

Fra : Søren

Dato : 29-01-03 23:54

On Wed, 29 Jan 2003 21:41:06 +0100, "Herman" <herman(fjern)@pc.dk>
wrote:

> www.myip.dk der kan du se din ip adresse

Tak for linket, kunne ikke huske min ip

Fra : Keld Damsbo

Dato : 29-01-03 22:26

> er der nogen der ved om man kan have en ftpserver kørende, efter at de er
> overgået til offentlige ipadresser (80.x.x.x) eller skal man købe en off.
> ipadressen af dem først. ?

Kan man sagtens, men du må regne med at der kan blive skiftet IP adresse ind
imellem.
Du har altid en offentlig IP adresse, det som du skal betale ekstra for, er
hvis den skal være statisk.

Fra : Robert Jensen

Dato : 29-01-03 23:23

"john" <postx@klog.dk> wrote in message
> [...]
> overgået til offentlige ipadresser (80.x.x.x) eller skal man købe en off.

www.dyndns.org er en god måde hvis man vil alve sin dynamiske ip adr til en
lidt mere statisk.
der findes nogle små programmer der selv opdaterer dyndns hver gang der
kommer netadgang. meget praktisk

--
Med Venlig Hilsen

Robert Jensen