Defekt netkort??
Fra : Studen

Dato : 29-01-03 18:14

Jeg har forbundet en WindowsXP maskine med en Windows2000 maskine. Alt har
kørt uden problemer, men pludselig har jeg følgende irriterende problem. På
Win2000 maskinen siger den "network cable unplugged" mens XP maskinen
insiterer på at være connected til et eller andet! Dvs. selvom jeg trækker
kablet ud (de er forbundet med krydset kabel) og trykker på status viser den
"connected" med en hastighed på 10.0Mbps . Jeg har snart prøvet alt, men er
ved at fortvivle. Jeg kan selvfølgelig ikke huske om Xp altid opfører sig
sådan, eller om det også normalt kan registrere hvis man hiver kablet ud?

Håber I kan hjælpe

Studen

Fra : Lars Hjortø

Dato : 29-01-03 19:08

Hejsa

På min XP får jeg af vide med det samme at der mangler forbindelse.

--
Venlig hilsen Lars.

Fjern nospam fra min mail-adresse hvis du vil skrive til mig.

Fra : Studen

Dato : 29-01-03 20:12

Tak for det! Løste problemet ved at opdatere til nyeste driver for
netkortet. Mærkeligt når det har fungeret upåklageligt længe, men det var
altså det der skulle til!