Skærme
Fijala 3554
kur mod uskarp/sløret skærm søges
Fra : Lars

Dato : 13-03-01 22:56

Hejsa!

Jeg har lige købt en AOC 17" skærm brugt.
Skærmen er lidt sløret/uskarp, kan man egentlig gøre noget ved det?
Findes der nogle "husholdningsråd" til at fjerne det - f.eks. en magnet?
(bare et skud i tågen)
Eller kan man skille den ad og stille på noget indvendigt på skærmen...

på forhånd tak

lars

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 13-03-01 23:03

Hej Lars

Du kan prøve at afmagneticere (defluxe) skærmen, men der er ingen garanti
for at det hjælper.
Se om der er en indbygget deflux funktion ellers er metoden beskrevet under
"Rystende skærm" længere nede i denne gruppe (21.2.01).

Hilsen
Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Lars <ledj@NOSPAMprivat.dk> skrev i en

Fra : Nicolai Boilesen

Dato : 13-03-01 23:38

"Lars" <ledj@NOSPAMprivat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> (bare et skud i tågen)
> Eller kan man skille den ad og stille på noget indvendigt på skærmen...

Justering af statisk fokus (gøres inde i skærmen), en magnet vil ikke hjælpe
:)

--
MVH / Regards
Nicolai Boilesen

Fra : Lars

Dato : 14-03-01 10:58

> Justering af statisk fokus (gøres inde i skærmen), en magnet vil ikke
hjælpe
> :)

Er det noget, der er nemt at gøre eller skal man den lange vej ned til en
forhandler, som sender den videre og videre, videre, videre zz....
til et værksted?

/lars