indstillinger glemmes 10.2.4
Fra : Martin Ammentorp

Dato : 06-03-03 20:41

Hej alle

Jaguaren bliver ved at mystificere mig :

Hvorfor er der nogle af mine indstillinger der glemmes når jeg starter
computeren? (F.eks. lydstyrke)

venlig hilsen

Martin

--
MA @ 55.01.46N 11.50.39E www.ammentorp.org fjern xyz fra mailadresse

--and don't forget to boogie

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 06-03-03 21:35

Martin Ammentorp <martin@xyzammentorp.org> wrote:

> [...]
>
> Jaguaren bliver ved at mystificere mig :
>
> Hvorfor er der nogle af mine indstillinger der glemmes når jeg starter

Har oplevet noget lign.

Min har glemt antal seneste emner i æblemenuen

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 11-03-03 22:15

Jens Rasmussen <Jens.Rasmussen@jubiipostadresse.dk> wrote:

> Har oplevet noget lign.
>
> Min har glemt antal seneste emner i æblemenuen
Nu igen;
og så har den glemt sw-update prefs - jeg vil have, den tjekker hver
dag, men det glemte den, og var sat til manuel!!!

Fra : Jesper Juellund Jens~

Dato : 14-03-03 18:24

Martin Ammentorp skrev:

> Hvorfor er der nogle af mine indstillinger der glemmes når jeg starter
> computeren? (F.eks. lydstyrke)

Jeg har problemer med, at den glemmer oversigtsvalg for mappen
"Programmer". Irriterende, faktisk ...

--
Mvh.
Jesper Juellund Jensen

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 17-03-03 13:14

Jesper Juellund Jensen <jjj@cyrk.dk> wrote:

> Jeg har problemer med, at den glemmer oversigtsvalg for mappen
> "Programmer". Irriterende, faktisk ...

Måske følgende kan forklare dette og hint:
<http://www.macosxhints.com/article.php?story=20030305025744788>
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com