Nokia 6210 Softwareversion/sløve menuer
Fra : Rasmus Beuchert

Dato : 13-03-01 22:31

Hej

Jeg har lige købt en 6210 for en uges tid siden. Før havde jeg en 6150. I
forhold til min gamle telefon, er 6210'eren langsom til at navigere rundt i
menuen med. Er det generelt på 6210'ere, eller skyldes det min
softwareversion som er V 03.01 ?

Jeg læste på mobilsiden at den nyeste software er 4.27/4.36 Kan jeg få den
gratis opdateret hos en nokia-forretning/mobil-forretning ? Jeg er også
medlem af club nokia hvis det gør nogen forskel.

/SpEeDy

Fra : Brian S Jensen

Dato : 14-03-01 06:09

Hej

Jeg HAVDE også en 6210 - den har jeg solgt igen efter 3 ugers brug

Jeg er gået tilbage til 6150'ern som jeg heldigvis ikke havde nået at sælge.

Ét af mine klagepunkter var også hastigheden i menu'erne - den er simpelthen
under
al kritik - og med softwareversion 4.27 som jeg fik den opgraderet til.

Nogle af de andre dårlige ting ved den var :

Problemer med Låst / ikke låst
tastatur i forbindelse med håndfri bilsæt (originalt Cark-91) - problemet er
kendt af Nokia, men de gør åbenbart ikke noget ved det.

PC-Suite programmet - Nokia skulle i stedet ha' videreudviklet Nokia Data
Suite

Mange andre småting - men nu er telefonen heldigvis solgt

Så derfor - lev med den manglende hastighed eller sælg skidtet

Mvh.
Brian S Jensen
En glad N6150 bruger

p.s. Ja, du kan få den gratis opdateret i garantiperioden

Fra : J.L.

Dato : 14-03-01 06:59

Nokia vil gerne "swappe" skifte "indmaden" ud, hvis du har tastatur-lås
problemet!
Det gjorde de med min.
Og med den nye software får man også større hastighed i menuerne.

Mvh.
JL.
"En glad 6210 ejer".

Fra : Jannick Fogh-Nielsen

Dato : 14-03-01 07:15

Det kan også være at du bare skal have nyt simkort, hvis kortet er
meget gamelt så har det vist nok en del at sige
MVH - Jannick

In space no one can hear you yawn

Fra : Bernhard Mogens Ege

Dato : 14-03-01 10:45

> Nokia vil gerne "swappe" skifte "indmaden" ud, hvis du har tastatur-lås
> problemet!
> Det gjorde de med min.
> Og med den nye software får man også større hastighed i menuerne.

Da jeg fik v4.27 i min N6210 synes jeg nu ikke at menu hastigheden
steg mærkbart, måske faldt den ligefrem. Måske er 4.36 løsningen?

Det er nok det største klagepunkt på N6210.

Bernhard

Fra : Rasmus Beuchert

Dato : 14-03-01 19:03

> Da jeg fik v4.27 i min N6210 synes jeg nu ikke at menu hastigheden
> steg mærkbart, måske faldt den ligefrem. Måske er 4.36 løsningen?

Hvor i Århus kan man få den opdateret gratis ??

> Det er nok det største klagepunkt på N6210.

Ja, ellers synes jeg den er utrolig lækker.

/SpEeDy

Fra : Hans Pedersen

Dato : 14-03-01 20:09

On Wed, 14 Mar 2001 19:03:14 +0100, "Rasmus Beuchert"
<rasmusm@mailme.dk> wrote:

>Ja, ellers synes jeg den er utrolig lækker.

Jeg er også utrolig glad for min, og menuerne er MEGET hurtigere end
min gamle 3210'er.

--
Hans Pedersen
ICQ: 9178476

Fra : Erik Einum

Dato : 15-03-01 05:17

J.L. <08@sol.dk> skrev
> Nokia vil gerne "swappe" skifte "indmaden" ud, hvis du har tastatur-lås
> problemet! Det gjorde de med min.
> Og med den nye software får man også større hastighed i menuerne.

Jeg oppgraderte fra 3.01 til 4.27 og kan ikke huske å ha hatt
tastelåsproblemet etter det (hadde det før). Men vil ikke si at emnyene
ble noe kjappere av oppgraderingen.

///Mvh. EE

Fra : Møgelmose

Dato : 15-03-01 14:55

Men vil ikke si at emnyene
ble noe kjappere av oppgraderingen.

Hvad betyder kjappere langsommere eller hurtigere
Jeg gætter på at der står
Men jeg vil ikke sige at menuerne er blevet ? pga. opgraderingen
er det rigtigt
jeg forstår ikke norsk på skrift så godt som i tale

MVH.
Hans-Jacob
www.xr2.subnet.dk/348141.htm
www.brinck.dk/mobil.htm