S: Nokia 6150 inkl. 2 fronte og hørebolle
Fra : Søren

Dato : 13-03-01 22:16

Telefonen fungerer 100%, her kun været brugt på vagter (ca. 2 timer om
ugen).
Der medfølger 2 fronte, en crom og en original blå (cameleon). Deruover
medfølger der et originalt Nokia headset (hørebolle).
Telefonen er ikke sim-locked, eller på andre måder begrænset.

For en merpris, kan der tilkøbes et goldcard, eller et RS232 kabel.

Prisen starter ved 400 kr., og der sælges til højstbydende.

Byd her, gerne med CC til min e-mail adresse.

--
Husk at fjerne "FJERN_DETTE" fra min e-mail adresse, før besvarelse.

Med venlig hilsen
Søren

Fra : Erik Einum

Dato : 13-03-01 22:21

Søren <sorenFJERN_DETTE@elisiussen.dk> skrev

<snip spam>

Og denne skal til dk.marked.privat.telefon.mobil!!
Vennligst annuller meldingen fra dk.teknik.telefoni.mobil, nå når det
endelig er en egen markedsgruppe for mobiltelefoner så må det da gå an å
bruke den! :-/

EE

Cc sendt til avsender!

Fra : Søren