Hvem vil konvertere en AppleWorks- fil til~
Fra : Mikkel Pagh

Dato : 25-02-03 14:56

Jeg har skrevet en opgave i AppleWorks, som ligger på min harddisk som
..cwk-fil.

Nu vil min lærer se opgaven igen, og jeg regner ikke med, at hun bruger
AppleWorks.

I mellemtiden har jeg slettet både Works og Classic på min computer, og
AppleWorks-installationen kræver Classic.

Derfor: Er der nogen, der vil 1) hjælpe mig med at lave .cwk-filen om
til en .pdf, eller 2) gi et tip til hvordan jeg kan installere Works
uden først at installere Classic.

Min email-adresse er mpagh (at) imv.au.dk.

Tak for hjælpen!
Mikkel

--
Mikkel Pagh
Berlin

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 25-02-03 15:40

Hej Mikkel!

Har forsøgt at maile dig, da jeg gerne vil konvertere din fil, men jeg får
denne tilbage i hovedet:
NASTA-Option: no-forward

THIS MESSAGE IS AN AUTOMATICALLY GENERATED REPLY, POSSIBLY A NON-DELIVERY
NOTE. IT WILL BE IGNORED IF FORWARDED BACK TO THE INTERNET TO PREVENT MAIL
LOOPS. If you wish to forward this message to an Internet address, please
remove the NASTA-Option line which is the first line of the message.

The following message could not be delivered to mpagh@imv.au.dk. because
the
host imv.au.dk. does not exist.

Men du kan bare sende den til mig - afsenderen på denne mail er valid!

Frank Løkkegaard
Tlf. 75 51 43 11
Fax 75 51 47 11

Fra : Mikkel Pagh

Dato : 25-02-03 15:53

Frank Løkkegaard <fl@net.dialog.dk> wrote:

> [...]
> LOOPS. If you wish to forward this message to an Internet address, please
> remove the NASTA-Option line which is the first line of the message.

Mystisk! Den burde virke.

Jeg har sendt dig en mail med filen - håber den går igennem.

Mange tak for hjælpen.
Mikkel

--
Mikkel Pagh
Berlin

Fra : Jørgen Tietze

Dato : 26-02-03 13:49

Frank Løkkegaard <fl@net.dialog.dk> wrote:

> The following message could not be delivered to mpagh@imv.au.dk. because
> the
> host imv.au.dk. does not exist.

Prøv at checke om den har ret - imv.au.dk (Institut for Informations og
MedieVidenskab) virker ganske fint, så mon ikke den kommer igennem på et
eller andet tidspunkt?

- Jørgen

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 26-02-03 16:43

tietze@mail.dk writes:
>Prøv at checke om den har ret - imv.au.dk (Institut for Informations og
>MedieVidenskab) virker ganske fint, så mon ikke den kommer igennem på et
>eller andet tidspunkt?

He he - der er intet i vejen med adressen - det er mig der har overset et
punktum efter dk da jeg copy-pastede adressen.

Frank Løkkegaard
Tlf. 75 51 43 11
Fax 75 51 47 11