Xray
Fra : David Blangstrup

Dato : 07-02-03 00:05

Har lige købt Xray til kr. 73,27 -- lækker lille sag -- og en god
fornemmelse!

--
David Blangstrup http://david.blangstrup.dk
Allerød, Danmark read my blog!

Fra : Henrik Münster

Dato : 07-02-03 01:25

David Blangstrup <firstname@lastname.dk> wrote:

> Har lige købt Xray til kr. 73,27 -- lækker lille sag -- og en god
> fornemmelse!

Røntgenbilleder på computeren?
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 07-02-03 02:24

> Røntgenbilleder på computeren?

Snarere _af_ computen:
<http://www.apple.com/downloads/macosx/system_disk_utilities/xray.html>
--
Preben Bødker Nielsen . preben@ravnekrogen.dk
www.crwflags.com/fotw/flags/pea-roer.html

Fra : David Blangstrup

Dato : 07-02-03 12:36

On Fri, 7 Feb 2003 1:24:56 +0100, Henrik_Münster wrote
(in message <1fpzl8z.1rwuobp8n41c2N%henrik@muenster.dk>):

> Røntgenbilleder på computeren?

Ja, du stikker bare hånden (eller hvilken legemsdel det nu er - måske en af
dem du læser om i din spam?) ind over tastaturet, klikker Xray og folder din
Titanium sammen over hånden (eller legemsdelen). Bivirkninger er en form for
kildren i Corpus Callosum eller de bowmanske kapsler (eller for andre
legemsdele direkte i den indsatte del - hold den ikke inde længere end 3
sekunder ellers kan der komme skader på tastaturet, i værste tilfælde
titanium-afskalning ).
http://www.brockerhoff.net/xray/

Fra : Henrik Münster

Dato : 07-02-03 20:17

> [...]

> for andre legemsdele direkte i den indsatte del - hold den ikke inde
> længere end 3 sekunder ellers kan der komme skader på tastaturet, i værste

Jeg kan til nød forstå, at man kan lægge hovedet derind, men hvordan i
alverden vil du lægge en nyre derind? Ellers ville jeg da umiddelbart
tro, at det var plexus pampiniformis, der ville blive noget fladtrådt.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Alex Sobocki

Dato : 07-02-03 10:52

David Blangstrup wrote:

> Har lige købt Xray til kr. 73,27 -- lækker lille sag -- og en god
> fornemmelse!

Hej David

Hvad er det for noget software?

Hilsen
Alex

Fra : David Blangstrup

Dato : 07-02-03 12:30

On Fri, 7 Feb 2003 10:52:16 +0100, Alex Sobocki wrote
(in message <3E4381CD.595E56D8@get2net.dk>):

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 13-02-03 21:01

"David Blangstrup" <firstname@lastname.dk> skrev i en meddelelse
> On Fri, 7 Feb 2003 10:52:16 +0100, Alex Sobocki wrote
> (in message <3E4381CD.595E56D8@get2net.dk>):

Er det ikke bare en ekstra-ting som kan undværes. ???

Fra : David Blangstrup

Dato : 13-02-03 21:27

On Thu, 13 Feb 2003 21:00:32 +0100, Henry Lerche Madsen wrote
(in message <3e4bf958$0$151$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>):

> "David Blangstrup" <firstname@lastname.dk> skrev i en meddelelse

> Er det ikke bare en ekstra-ting som kan undværes. ???

Jo, hvis man kan lide terminalen. Lige præcis privilegier vil jeg gerne se
grafisk. Desuden har jeg mødt Morten Lind på MacBruger og taler til ham - du
ved - med et glimt i øjet?

Fra : Morten Lind

Dato : 13-02-03 21:34

> [...]

> grafisk. Desuden har jeg mødt Morten Lind på MacBruger og taler til ham - du

Hæ, hæ......okay, monsignour Blangstrup.....hvad er det så, da jeg
formoder, det ikke er et røngtenapparat
--
Hverken enten eller, blot både og....(ML)
Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst...(ML)

Fra : David Blangstrup

Dato : 13-02-03 21:42

On Thu, 13 Feb 2003 21:33:44 +0100, Morten Lind wrote
(in message <1fqc95j.1daiut3m9snzsN%mortenlind@mac.com>):

> Hæ, hæ......okay, monsignour Blangstrup.....hvad er det så, da jeg
> formoder, det ikke er et røngtenapparat

Altså, hvis du fx installerer Sawmill, så skal du chmod den og den fil til
777 så alle kan få adgang til den. Hvad fanden betyder det? Det kan du gøre
via terminalen, eller du kan gøre det ved at get info om filen - bare med
Xray, som er en udvidet get info - her kan du se, at hvis du giver dig selv
read write execute adgang, og gruppen, og alle andre bla bla... så står der
chmod 777. Det er så dejligt grafisk.

Fra : Morten Lind

Dato : 13-02-03 21:51

> [...]

> read write execute adgang, og gruppen, og alle andre bla bla... så står der

Hmm....nu har jeg set lidt på det, og det ser da meget godt ud, men jeg
går og forbereder mig på at lave en back-up for at formattere og
geninstallere, og alle de ting der skal downloades....åh, jeg bliver
svedt ved bare tanken.......Iøvrigt troede jeg, du så
teevee......
M.