Så kører SE'eren
Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 03-02-03 17:16

Tak tiL David Blangstrup for et stk. herlig gammel Mac SE'er, som har en
harddisk der knurrer på den herligste facon.

jeg har lige spilelt StuntCopter. Kanon sjovt spil, jeg går selvfølgelig
efter at nakke hesten... =)

--
Peter - http://titancity.com/ , http://haxor.dk/islamnyt/
BLOOD OF LUCIFER - KLIP DIT HÅR OG FÅ ET ARBEJDE!!!

Fra : David Blangstrup

Dato : 03-02-03 17:46

On Mon, 3 Feb 2003 17:15:56 +0100, Peter_Bjørn_Perlsø wrote
(in message <1fptel4.gedhrr1b78exaN%no_spam@invalid_email.com>):

Godt du kunne bruge den

--
David Blangstrup http://david.blangstrup.dk
Allerød, Danmark read my blog!

Fra : Tom Dissing

Dato : 03-02-03 18:12

Kan den køre iTunes !!?
Tom

Det kunne være ret cool at have en Se'er stående som jukebox ( man kan
selvfølgelig bruge SoundApp.. Men det er jo ikke helt det samme !

On 03/02/03 17:15, in article
1fptel4.gedhrr1b78exaN%no_spam@invalid_email.com, "Peter Bjørn Perlsø"

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 03-02-03 18:29

Tom Dissing <tom@mir.dk> wrote:

> Kan den køre iTunes !!?
> Tom

Det drømmer den vist senv om... =)

> Det kunne være ret cool at have en Se'er stående som jukebox ( man kan
> selvfølgelig bruge SoundApp.. Men det er jo ikke helt det samme !

Den har kun en 020 processor. Mp3 arkiver er for stor en mundfuld for
sådan et sølle bæst.

Fra : Sebastian Loeck

Dato : 04-02-03 03:22

Peter Bjørn Perlsø <no_spam@invalid_email.com> wrote:

> Det drømmer den vist senv om... =)
LOL

> Den har kun en 020 processor. Mp3 arkiver er for stor en mundfuld for
> sådan et sølle bæst.

Jeg har set en SE der kører OS X!
Kan du så komme i gang.

okok det var en modificeret SE med indmaden fra en iMac. Det ser dog ret
vildt ud med det store X på en 9'' s/h skærm.

keep the good stuff running...
--
Sebastian Loeck
Frederiksberg - Denmark

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 04-02-03 09:11

Peter Bjørn Perlsø <no_spam@invalid_email.com> wrote:

> Den har kun en 020 processor. Mp3 arkiver er for stor en mundfuld for
> sådan et sølle bæst.

Rettelse. Se'erens CPU er en 68000, ikke '020.

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 03-02-03 21:22

Tom Dissing <tom@mir.dk> writes:

> Kan den køre iTunes !!?

En 8 MHz 68000? Næppe. Du skal op i 66MHz PowerPC før der sker
noget. Så vidt jeg husker kan du lige præcist få en 33 MHz 68040 til
at afkode i realtime.

--
Thomas Bjorn Andersen - tbamacnewssNOSPAM200211@gen-v.net - ICQ:11413721
Al email sendt til denne adresse kan blive offentligtgjort.