Infrarød port på PowerBook G4 Titanium..?
Fra : Kjeld Hansen

Dato : 03-02-03 07:33

Er der noget jeg helt har misset...Er det kun på den "gamle" PBG3 der var
indbygget Infrarød port.?
Har en kammerat der har en titaniumG4, og hans har nemlig ikke nogen i..??

Venlige hilsener
Kjeld Hansen

Fra : Michael Holm

Dato : 03-02-03 07:40

Kjeld Hansen <KH@jubiimail.dk> wrote:

> [...]
> indbygget Infrarød port.?
> Har en kammerat der har en titaniumG4, og hans har nemlig ikke nogen i..??

på 4000 mhz modellen er der, sidder bagpå i venstre side...
--
Michael
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : Kjeld Hansen

Dato : 03-02-03 09:10

Det er vist en 667 Mgh han har i titanium. Har den så ??

Kjeld

Fra : Peter Ursin

Dato : 03-02-03 12:10

"Kjeld Hansen" <KH@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse
> Det er vist en 667 Mgh han har i titanium. Har den så ??

Den "gamle" har, altså den fra 2001, på de nye med DVI har infrarød måttet
lade livet.
Til gengæld er der kommet lydindgang.

mvh
Peter

Fra : Henrik Lindskou

Dato : 03-02-03 16:07

Michael Holm wrote:

> på 4000 mhz modellen er der, sidder bagpå i venstre side...

WAUUU, den gad jeg godt prøve
Og så ikke et ord mere om at Mac ikke kan følge med i Mhz

--

Mvh.

Henrik Lindskou

Fra : Michael Holm

Dato : 03-02-03 16:33

Henrik Lindskou <sydjyderfjern@worldonline.dk> wrote:

> WAUUU, den gad jeg godt prøve
> Og så ikke et ord mere om at Mac ikke kan følge med i Mhz

okay det var måske en lille overdrivelse
(men der er noget der hedder Warhammer 4000
--
Michael
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : Henrik Lindskou

Dato : 03-02-03 17:36

Michael Holm wrote:

> okay det var måske en lille overdrivelse
> (men der er noget der hedder Warhammer 4000

Ja, og Warhammer 40.000
Men en fyrretusind Mhz Mac er nok ikke så tæt på som den der 4Ghz
maskine du beskrev.
Desuden tror jeg bluetooth er vejen frem, ikke infarød !?!

--

Mvh.

Henrik Lindskou

Fra : David Blangstrup

Dato : 03-02-03 18:08

On Mon, 3 Feb 2003 17:35:35 +0100, Henrik Lindskou wrote
(in message <3E3E9A57.1030003@worldonline.dk>):

[snop]

Ikke blåtand, men infamrød

--
David Blangstrup http://david.blangstrup.dk
Allerød, Danmark read my blog!

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 03-02-03 20:34

Henrik Lindskou <sydjyderfjern@worldonline.dk> writes:

> WAUUU, den gad jeg godt prøve
> Og så ikke et ord mere om at Mac ikke kan følge med i Mhz

mhz = millihertz.

http://bigfoot.com/~thunderbear

Fra : Henrik Lindskou

Dato : 04-02-03 00:29

Thorbjoern Ravn Andersen wrote:

> mhz = millihertz.

Hvad svare en millihertz til, en tusind del Mhz ?
For så er det ikke en af de sidste nye maskiner (4Mhz)??
Så er det en tidlig udgave af titanium som jeg ikke har hørt om

--

Mvh.

Henrik Lindskou

Fra : Henrik Münster

Dato : 04-02-03 00:54

> [...]

> For så er det ikke en af de sidste nye maskiner (4Mhz)??
> Så er det en tidlig udgave af titanium som jeg ikke har hørt om

Desværre kun en tusindedel Hz, så 4.000 mHz er 4 Hz. Det er vist mange
år siden, man kunne få sådan en computer.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Henrik Lindskou

Dato : 04-02-03 01:09

Henrik Münster wrote:

> Desværre kun en tusindedel Hz, så 4.000 mHz er 4 Hz. Det er vist mange
> år siden, man kunne få sådan en computer.

Ja selvfølgelig (klask) auu der lå en tegnestift på skrivebordet, lige
der hvor jeg knaldede hovedet imod.

--

Mvh.

Henrik Lindskou

Fra : Kjeld Hansen

Dato : 04-02-03 08:10

Så er det altså konstateret at der IKKE er infrarød port på hans 667Mgh
PowerBookG4.??

Hvordan og nemmest forbinder han denne powerBook med en Pc hvorpå der er
installeret XP.??

Mvh
Kjeld.

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 04-02-03 11:11

"Kjeld Hansen" <KH@jubiimail.dk> writes:

> Så er det altså konstateret at der IKKE er infrarød port på hans 667Mgh
> PowerBookG4.??
>
> Hvordan og nemmest forbinder han denne powerBook med en Pc hvorpå der er
> installeret XP.??

Netkabel i begge maskiner. Dele drev og se om de kan finde hinanden.

http://bigfoot.com/~thunderbear