MacBruger
Fra : David Blangstrup

Dato : 01-02-03 18:12

Jeg har lige været til MacBruger komsammen med min søn, og det var vildt
hyggeligt. At være omgivet af Mac-snak og Mac'er, whoa, det var som at
være i Mac himlen.
Jeg savlede ned i en 17' iMac, som sikkert får fugtgener...
Rart at få sat ansigter på flere herinde.
Og jeg fik solgt alle mine spil!
Min søn fik en flunkende nyt Mac (bondi) keyboard til sin PS2.
Tak for sidst som man siger.

--
David Blangstrup http://david.blangstrup.dk
Allerød, Danmark read my blog!

Fra : Morten Lind

Dato : 01-02-03 19:23

David Blangstrup <firstname@lastname.dk> wrote:

> [...]
> Rart at få sat ansigter på flere herinde.
> Og jeg fik solgt alle mine spil!
> Min søn fik en flunkende nyt Mac (bondi) keyboard til sin PS2.

Selv tak, David..har sendt dig en mail
M.
--
Hverken enten eller, blot både og....(ML)
Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst...(ML)

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 01-02-03 19:33

> [...]

> Rart at få sat ansigter på flere herinde.
> Og jeg fik solgt alle mine spil!
> Min søn fik en flunkende nyt Mac (bondi) keyboard til sin PS2.

Min lillesøs blev faktisk glad for det Diablo jeg købte af dig.

SE'eren står i bilen, jeg orker ikke at slæbe den ind nu.

--
Peter - http://titancity.com/ , http://haxor.dk/islamnyt/
BLOOD OF LUCIFER - KLIP DIT HÅR OG FÅ ET ARBEJDE!!!

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 01-02-03 22:40

> [...]
> være i Mac himlen.
> Jeg savlede ned i en 17' iMac, som sikkert får fugtgener...
> Rart at få sat ansigter på flere herinde.
Kunne desværre ikke deltage. Har lidt løsdele fra midt i sidste årti, en
scanner, RAM til 540c, en halv-giga-disk.
Bytter det gerne for en kold pils...

Jens

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 01-02-03 22:56

jens.rasmussen@jubiipostadresse.dk (Jens Rasmussen) writes:

> Kunne desværre ikke deltage. Har lidt løsdele fra midt i sidste
> årti, en scanner, RAM til 540c, en halv-giga-disk. Bytter det gerne
> for en kold pils...

Jeg kunne heller ikke deltage, fordi vi restaureer køkken for fuld
skrue. Er det en USB-scanner, du har?

-j

--
Janus Sandsgaard
http://janus.dk

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 02-02-03 00:22

Janus Sandsgaard <spam@janus.dk> wrote:
> Jeg kunne heller ikke deltage, fordi vi restaureer køkken for fuld
> skrue. Er det en USB-scanner, du har?
nix, SCSI

Fra : Per Rønne

Dato : 02-02-03 07:49

Jens Rasmussen <jens.rasmussen@jubiipostadresse.dk> wrote:

> Kunne desværre ikke deltage. Har lidt løsdele fra midt i sidste årti, en
> scanner, RAM til 540c, en halv-giga-disk.
> Bytter det gerne for en kold pils...

Hvad er det mere specielt? Og hvor er det du bor?
--
Cand.scient. Per Erik Rønne
Frederikssundsvej 308B, 3. tv.